Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای توسعه و بهسازی پیاده رو‌ها که در کنار آن مسیر دوچرخه نیز طراحی شده، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تاریخ انتشار: 12:25 - 06 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۲۹۲

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: مناف هاشمی در مورد توسعه دوچرخه در تهران گفت: در بودجه سالجاری معاونت حمل و نقل، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و بهسازی پیاده رو‌ها که در کنار آن مسیر دوچرخه نیز طراحی شده، در نظر گرفته شده است که این مهم به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه در سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در تهران رخ خواهد داد، افزود: در حوزه معاونت عمرانی نیز برای توسعه پیاده راه‌ها و پیادروسازی با اختصاص مسیر دوچرخه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که اگر بتوانیم این دو اعتبار را برای به‌سازی پیاده‌رو‌ها و توسعه مسیر‌های دوچرخه صرف کنیم گام مهمی در این راستا برداشته می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: بعد از ایجاد زیرساخت‌های کافی در مناطق ۲۲ گانه، تمامی راهکار‌ها برای ترویج این مدترافیکی که هم برای سلامتی و هم برای فاصله اجتماعی مناسب است را به کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید:  معاون وزیر کشور: پیش‌نویس آیین‌نامه تولید و عرضه مسکن کوچک اندازه تقدیم دولت می‌شود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد