Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:28:03 GMT

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه «شاملو»

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۰۱۸۷

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه «شاملو»

مهلت ارسال اثر به ششمین دوره‌ جایزه‌ شعر «شاملو» تمدید شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس خبر رسیده از دبیرخانه‌ ششمین دوره‌ جایزه‌ شعر «شاملو» تا کنون بیش از ۱۲۰ عنوان مجموعه شعر برای دبیرخانه‌ ششمین دوره‌ جایزه‌ی شعر «شاملو» ارسال شده است، معرفی اسامی و مشخصات آثار رسیده به زودی در سایت رسمی جایزه‌ شعر «شاملو» به آدرس http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

shamlouaward.org/ و نیز در صفحه‌ رسمی اینستاگرام این جایزه به آدرس ahmad_shamlou_poetry_award آغاز خواهد شد.

در پی استقبال علاقه‌مندان، مهلت ارسال کتاب برای این جایزه تا آخر تیر ماه سال جاری تمدید شده است. 

از شاعران و ناشرانی که در زمینه‌ انتشار شعر نو فعالیت دارند و علاقه‌مند به شرکت در این رقابت هستند، دعوت می‌شود تا «سه نسخه» از کتاب‌های چاپ اول شعر نو خود را که در سال ۱۳۹۸منتشر شده است، تا پایان تیر ماه برای دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه ارسال کتاب را به منزله‌ علاقه‌مندی به شرکت در رقابت ادبی جایزه‌ شعر تلقی کرده و تنها کتاب‌های ارسال‌شده در این رقابت شرکت داده خواهند شد. (توضیح آن‌که تاریخ مورد استناد، تاریخی است که در شناسنامه‌ کتاب درج شده است.) 

نشانی: تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان، کد پستی ۱۳۳۶۶۱۹۳۳۵ 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایزه شاملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها و تعداد کتاب‌های موجود خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و… خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 750349

دیگر خبرها

  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد