Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمیات اجرایی فاز ۳ و ۴ طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری صبح امروز (جمعه ۶ تیر) با حضور جمعی از مسئولان در روستای بالارود شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین آغاز علمیات اجرایی فاز ۳ و ۴ طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری صبح امروز (جمعه ۶ تیر) با حضور جمعی از مسئولان در روستای بالارود شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طرح با ۴۹ کیلومتر شبکه‌گذاری و ۳۰۵ انشعاب انجام می‌شود و ۳۸۰ خانوار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 

سال گذشته طرح گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک با هدف توسعه خدمت‌رسانی به این روستاها با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال و با بیش از ۱۵۵ کیلومتر شبکه‌گذاری و یک‌هزار و ۴۲۰ انشعاب به بهره‌برداری رسید و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار داد.

 

اجرا و تکمیل طرح‌های گازرسانی در روستاها، میزان جمعیت برخوردار از نعمت گاز طبیعی را افزایش می‌دهد و در ارتقای کیفیت زندگی اهالی آنها نیز نقش و اهمیت بالایی دارد.

 

با پیگیری و همت مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک و همدلی و همراهی شهروندان، طی سال‌های اخیر این شهرستان با اجرای پروژه‌های مختلف در تمامی بخش‌ها جهش مطلوبی را تجربه کرده و بخش زیادی از این طرح‌ها در حوزه آب، برق، گاز، راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، مخابرات و سایر حوزه‌ها محقق شده‌اند.

 

بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک دارای ۱۷۸ روستا و جمعیتی بیش از ۲۵ هزار نفر است .

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح های عمرانی و خدماتی طرح گازرسانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک توسعه و پیشرفت آغاز عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز