Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حسین صالحی‌نیا با اشاره به اینکه کاربامات کندانسور محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز محلول تولیده شده به رآکتور اوره برای تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود، اظهار داشت: وزن این تجهیز ۴۰۶ تن است و فناوری و دانش‌فنی این تجهیز متعلق به شرکت تویو ژاپن به عنوان لایسنسور واحد اوره بوده و ساخت آن در شرکت FBM ایتالیا صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی‌نیا افزود: با توجه به وزن این تجهیز فوق سنگین و موقعیت قرارگیری آن به دلیل نصب سایر تجهیزات و سازه‌های فلزی و اجرای پایپینگ، از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات این مگاپروژه، نصب این تجهیز بوده که تاکنون مورد مشابه نداشته است.

مجری طرح اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: این عملیات به طور دقیق مطابق با برنامه زمان‌بندی از قبل پیش‌بینی شده و همچنین براساس روش‌های فنی مربوطه که صفر تا صد آن از سوی متخصصان داخلی و با همکاری شرکت مهندسی پر آور به عنوان MC طرح، بدون حضور پیمانکار خارجی که به علت شیوع و گستردگی کرونا امکان حضور و تکمیل فعالیت‌های باقی مانده را نداشت، صورت گرفت.

وی گفت: با اتمام این نصب، سایر فعالیت‌های باقی مانده به سرعت انجام و امید است امسال، راه اندازی و تولید محصول در این کارخانه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزارت نفت ایران مسجدسلیمان پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی