Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: مقارن ساعت ۶:۳۰ امروز جمعه امروز ۶ تیرماه در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند تقاطع آیت یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت بوده که به علت عبور از چراغ قرمز تقاطع با یک دستگاه اتوبوس BRT شرکت واحد برخورد و در اثر شدت ضربه وارده راننده موتورسیکلت فردی حدوداً ۲۰ ساله در محل حادثه فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موُمنی افزود: رانندگان موتورسیکلت به هنگام رانندگی در سطح معابر حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنندو همچنین توصیه می شود رانندگان موتورسیکلت به هنگام رسیدن به تقاطع و با روشن شدن چراغ قرمز پشت خط ایست توقف نمایند و همانند سایر رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 4958718

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سانحه تصادف وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر کمیته امداد امام خمینی آتش سوزی ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس

آتش‌نشانی لس‌آنجلس: در اثر برخورد قطار مترو با اتوبوس در این شهر، دست‌کم ۵۵ نفر زخمی شده‌اند و حال دو نفر از آنها وخیم است.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت