Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جعفری اظهارکرد: فردی که به پرداخت دیه یک میلیاردی محکوم شده بود پس از تحمل دو سال زندان و با پادر میانی بزرگان و پیگیری شورای حل اختلاف بخش کمالان، استان گلستان بخشیده شد.

وی افزود: این پرونده میلیاردی دیه در شعبه صلح و سازش بخش کمالان علی آباد کتول با پادر میانی ریش سفیدان ختم به خیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: متهم این پرونده جوان ۲۰ ساله ای است که به پرداخت یک میلیارد تومان دیه به شاکیان محکوم شده بود اما به علت ناتوانی در پرداخت دیه، از دو سال پیش تاکنون زندانی بود.

جعفری توضیح داد: این پرونده به شعبه صلحی شورای حل اختلاف کمالان شهرستان علی آبادکتول ارجاع و با مشارکت اعضای شورای حل اختلاف، ریش سفیدان و بزرگان منطقه، چهار شاکی این پرونده بزرگوارانه دیه میلیاردی خود که حق شرعی و قانونی آنان بود را بخشیدند و رضایت دادند.

وی افزود: با رضایت شاکیان پرونده این جوان که از دو سال پیش زندانی بود آزاد شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: ۴۴ شعبه صلحی در دادگستری ها و دادسراهای استان بر سازش پرونده هایی که از شعب به آنان ارجاع می شود، تخصصی کار می کنند که سازش ۶۰ درصدی پرونده های ارجاعی، حاصل تلاش اعضای این شعب است.

جعفری بیان کرد: شعب صلحی رای صادر نمی کنند و وظیفه آنها تلاش برای سازش طرفین پرونده ها است.

جعفری افزود: پارسال با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف استان ۱۶ محکوم به قصاص، دوباره به زندگی بازگشتند و ۴۱۲ زندانی آزاد شدند.

وی گفت: سال گذشته از ۱۰۸ هزار پرونده وارده به شورای حل اختلاف استان، ۳۰ هزار پرونده به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 4958723

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول شورای حل اختلاف احمد جعفری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته