Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به حوادث دهه ۶۰ و موج ترورهای کور توسط منافقین کوردل اظهار داشت: این حجم از ترور باعث نشد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی است از آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارند و مستحکم‌تر از قبل در راه اهداف جمهوری اسلامی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرارسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ابراز داشت: دختران در میان خانواده‌ها جایگاه ویژه ای دارند و والدین باید این جایگاه را بشناسند و برخورد با دختران همراه با محبت و دوستی باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در جامعه اگر منزلت زن مورد توجه قرار بگیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود، تصریح کرد: بنا به روایات اسلامی دختران برای خانواده‌ها «حسنه» هستند که باعث پرورش فرزندان آینده جامعه اسلامی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا در جامعه خاطرنشان کرد: خطر کرونا جدی است و نباید با آن به شوخی و سهل انگاری رفتار کرد.

کرونا در کشور در حال پیشروی است

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه کرونا در کشور در حال پیشروی است، بیان داشت: به گفته بسیاری از کارشناسان این ویروس ممکن است تا دو سال آینده در کشور وجود داشته باشد و بر همین مبنا باید با آن کنار آمد.

وی همچنین با بیان اینکه نهضت قیام طبقه ضعیف و رنگین پوستان در آمریکا در حال پیشرفت است، تاکید کرد: اعتراضات سراسری آمریکا باعث شده است که دولت ترامپ به انزوا کشیده شود.

نظام نژادپرست آمریکا آرام آرام به سمت سقوط در حال حرکت است

امام جمعه کاشان با اشاره به افول نظام و حکومت آمریکا و ترامپ تاکید کرد: نظام نژادپرست آمریکا آرام آرام به سمت سقوط در حال حرکت است.

کد خبر 4958725

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اعتراضات امریکا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان