Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دلیل شیطنت افرادی در فضای مجازی، پس از پایان بازی فولاد و استقلال اتفاق جالبی برای یکی از اهالی رسانه رخ داد. تاریخ انتشار: 14:47 - 06 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۳۱۷

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال چهارشنبه شب در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک فولاد خوزستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازی داور مسابقه دو بازیکن استقلال و سرمربی این تیم را از زمین اخراج کرد. پس از پایان بازی، هواداران استقلال که نسبت به عملکرد داور اعتراض شدیدی داشتند حسابی در فضای مجازی از خجالت وی درآمدند.

در این میان، اما یک اتفاق عجیب و باورنکردنی برای یکی از خبرنگاران باسابقه ورزشی حوزه استقلال رخ داده است. ظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) بود که «حسن بابازاده» به یکباره با حجم عظیمی از تماس، پیامک و درخواست دنبال کردن در فضای مجازی روبرو شد.

ماجرا از این قرار است که گویا یک نفر شماره این خبرنگار را در اختیار کانال‌ها و صفحات هواداری در فضای مجازی قرار داده و اعلام کرده که این شماره تلفن سیدمهدی سیدعلی، داور بازی فولاد و استقلال است. این طور به نظر می‌رسد که عده‌ای از هواداران هم که حسابی از دست داور بازی عصبانی بودند، بدون لحظه‌ای درنگ، با این شماره تماس گرفتند. تا ظهر امروز بیش از ۱۷۸ تماس بی‌پاسخ روی تلفن همراه این خبرنگار بدشانس نمایان شده است!

همچنین ۱۷۰ پیامک با محتوای ناسزا نسبت به داور بازی برای شماره این خبرنگار ارسال شده بود چراکه برخی فکر می‌کردند این شماره داور بازی فولاد و  استقلال است. نکته عجیب‌تر اینجاست که در اینستاگرام هم ۲۷۰۰ پیام خصوصی (دایرکت) برای این خبرنگار ارسال شده و بیش از ۱۷۰ نفر هم درخواست دنبال کردن به وی داده‌اند. حالا اینکه چطور این افراد از اسم این خبرنگار که در بالای صفحه (پیج) او قرار داده شده بود، تشخیص ندادند که این صفحه متعلق به سیدعلی داور بازی نیست، خودش جای تعجیب و تامل دارد.

نکته دیگر هم این است که، این حجم از تماس و مزاحمت‌ها همچنان هم به صورت جسته و گریخته ادامه دارد و هر چقدر خبرنگار مذکور قسم می‌خورد که شماره تلفن او با داور بازی فرق دارد، به خرج این بخش از هواداران عصبانی نمی‌رود!

فارغ از مزاحمت‌هایی که برای این خبرنگار به اشتباه ایجاد شده، حالا می‌توان فهمید که داوران با چه سختی‌هایی روبرو هستند. این اتفاق، فقط یک نمونه و مشتی از خروار است! بدون شک اگر این شماره تلفن همراه درست و متعلق به داور بازی فولاد و استقلال بود، این داور با حجم عظیمی از ناسزا روبرو می‌شد و ممکن بود تمرکز وی برای بازی‌های آینده نیز بهم بریزد. 

بیشتر بخوانید: شکایت استقلالی‌ها به سازمان لیگ و کمیته داوران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال فولاد خوزستان بازی فولاد و استقلال داور بازی فولاد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱