Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات در حساب توئیتری خود مطلبی را به دو زبان انگلیسی و عربی منتشر و بر حمایت کشور از فرانسه علیه ترکیه تأکید کرد.

به گزارش فارس قرقاش نوشت: «امارات بر همبستگی کامل خود با فرانسه برای مقابله با رفتارها و اقدامات خصمانه مستمر ترکیه تأکید می‌کند، ما به شدت رفتار خطرناک (ترکیه) در هدف قرار دادن یک کشتی فرانسوی را که در حال انجام وظیفه در قالب نیروهای ناتو در خصوص تحریم تسلیحاتی(لیبی) بود، محکوم می‌کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات قرقاش باعث انتقاد و تمسخر برخی فعالان اجتماعی در خصوص حمایت امارات از فرانسه علیه ترکیه شد.

یکی از کاربران در این خصوص نوشت: «سال‌ها این موضوع برایم جای تعجب بود که چگونه حفتر توانست دولت امارات را به حمایت از خود قانع کند در حالیکه او در سطح داخلی و بین‌المللی به عنوان یک فرد شکست‌خورده شناخته شده بود، اکنون علت آن را فهمیدم و آن اینکه شما (اماراتی‌ها) واقعا احمق هستید اولا عملیات ناتو ارتباطی به آن ندارد و دوم اینکه ترکیه عضو ناتو است و این یک مشکل داخلی بین متحدان است و ارتباطی به شما ندارد».

کاربر دیگری نوشت: «گفته می‌شود فرانسه پس از آنکه همبستگی شما را شنید، احتمالا با ترکیه اعلان جنگ کند، توجه: ترکیه بزرگ‌ترین عضو ناتو است».

پیشتر نیز «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات در گفت و‌گوی تلفنی با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در امور خارجه، در خصوص آن چه «اقدامات غیر سازنده» ترکیه خواند، هشدار داد.

لیبی از سال ۲۰۱۱ و از زمان سرنگونی حکومت «معمر قذافی» رهبر سابق لیبی با گسستگی سیاسی مواجه شده و تحت کنترل دو دولت موازی در شرق و غرب در آمده است؛ دولت وفاق ملی به ریاست «فایز السراج» در طرابلس (غرب کشور) و دیگری دولت طُبرُق در شرق لیبی که خلیفه حفتر فرمانده شبه‌نظامیان «ارتش ملی لیبی» را حمایت می‌کند. دو طرف از فروردین سال ۹۸ وارد درگیری‌های شدیدی با یکدیگر شده‌اند که همچنان ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: امور خارجه امارات عبدالله بن زاید جوزپ بورل ارتش ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خیلی هجومی کار را شروع کردیم و مطمئن بودیم که این بازی را پیروز خواهیم شد. مهم صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که به آن دست یافتیم.

او در خصوص عدم استفاده مربیان فولاد از او در نیم فصل اول گفت: ابتدا باید از عزیزانی که من را در خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. زمانی که ایگناسیو مارتینز هدایت فولاد را بر عهده داشت ارتباط گرفتن با او سخت بود و یکی، دو بازیکن بودند که در نحوه انتخاب نهایی ترکیب تیم دخالت داشتند و از این بابت خیلی ناراحت بودم.

واسعی افزود: متأسفانه مدیران فولاد با ترفندهای خودشان از من رضایت‌نامه فسخ قرارداد گرفتند تا همه دستمزدم را ندهند و قرار بود در یک تاریخ معین پولی را به حسابم واریز کنند که باز هم بدقولی کردند.

واسعی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فولاد به سرمربی گفته بود یا جای من در تیم خواهد بود یا واسعی و در بازی آخری که برای فولاد برابر صنعت نفت بازی کردم روی هر دو گل تأثیر داشتم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از فولاد جدا شدم و اکنون از حضور در مس رفسنجان رضایت دارم.

کد خبر 6088931

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم