Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@09:10:52 GMT

(ویدئو) نخستین تصاویر از محل انفجار در منطقه پارچین

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۱۳۳۱

(ویدئو) نخستین تصاویر از محل انفجار در منطقه پارچین

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد که حادثه رخ داده در منطقه‌ای عمومی پارچین به خاطر نشت مخازن گازی بوده و هیچ تلفات جانی نداشته است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم داود عبدی معاون فرهنگی وزارت دفاع و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درباره حادثه شب گذشته در منطقه پارچین گفت: در ساعات پایانی شب گذشته (پنج‌شنبه شب) در جنوب شرقی تهران به دلیل نشت مخازن گازی در منطقه عمومی پارچین حادثه روی داد و عامل انفجار شد و این انفجار موجب شعله ور شدن آتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش صدا و سیما از انفجار در شرق تهران (منطقه پارچین) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: در عین حال بلافاصله یگان‌های آتش نشان و اطفاء حریق وارد منطقه شدند و آتش را به خوبی و با سرعت مهار کردند. خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده و تلفانی هم نداشتیم و مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل است. بنده دقایقی پیش از این منطقه خارج شدم و الحمدالله همه چیز به روال عادی است.

وی گفت: آنجا منطقه مسکونی نیست، یک جای تپه مانندی است که این اتفاق در آن رخ داده است و خدا رو شکر می‌کنیم که آسیبی به کسی وارد نشده است.

جزئیات بیشتر ماجرای انفجار در پارچین را اینجا بخوانید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انفجار در شرق تهران منطقه پارچین وزارت دفاع انفجار مخزن گاز در پارچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • (ویدئو) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز