Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه گرانی‌ها در کشور بیداد می‌کند گفت: امروز این مسئولان دولتی هستند که باید به داد مردم برسند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد با تأکید بر اینکه دولت باید در کنار مجلس شورای اسلامی به فکر ساماندهی بازار و افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها باشند اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشتی مردم باید از سوی مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از قوه قضائیه به سبب برخوردهای بدون اغماض با مفسدان اقتصادی در کشور افزود: برخورد با مفسدان اقتصادی از سوی قوه قضائیه با جدیت و قاطعیت دنبال می‌شود و این رویه موجب رضایت و خرسندی مردم شده است.

امام جمعه شهرکرد: برخی مسئولان دغدغه مردم برایشان مطرح نیست / تذکر می‌دهیم اما پاسخی دیده نمی‌شودامروز مهران به خود افتخار می‌کند که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی روزی فرمانده آزاد سازی آن بوده استامام جمعه بوشهر: مدت‌هاست ‌شاهد گرانی‌های کاذب و افسار‌گسیخته ‌هستیم / چرا مسئولان کاری نمی‌کنند؟

امام جمعه موقت سمنان برخورد با دانه‌درشت‌های اقتصادی را از مطالبات جدی مردم دانست و گفت: مردم خواهان جدیت و قاطعیت قاضیان در برخورد با مفسدان اقتصادی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمنان حامی سوداگران مرگ و قاچاقچیان هستند بیان کرد: حمایت از سوداگران مرگ از سوی دشمنان جنبه سیاسی دارد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش خانواده در هدایت فرزندانشان گفت: خانواده‌ها باید مراقبت جدی و لازم را از فرزندان خود برابر اعتیاد به مواد مخدر داشته باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش توسط منافقان و دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام عنوان کرد: منافقان با هدایت استکبار جهانی در رأس آنها آمریکای جنایتکار دست به شهادت نیروهای انقلابی زدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد اظهار داشت: جنگ تحمیلی هشت ساله با حمایت آمریکا از صدام حسین به راه افتاد و این دشمنی‌ها تا به امروز علیه انقلاب و نظام با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران برای نسل جدید جامعه گفت: باید چهره واقعی دشمنان این انقلاب و نظام برای مردم تبیین شود.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تلاش برخی عناصر داخلی برای کوبیدن بر طبل توخالی مذاکره با آمریکا افزود: متأسفانه عده‌ای در داخل در تلاش برای پاک نشان دادن چهره آمریکا هستند و باید گفت که این افراد به دنبال دستیابی به مطامع و اهداف شوم خود هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه هدف دشمنان سرنگونی انقلاب است اظهار داشت: استکبار جهانی هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

انتهای پیام/363/ی

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه موقت سمنان مهدوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این نا امیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت‌گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی طی سخنانی در این دوره اظهار داشت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت رسانی بهتر به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به اینکه اینان دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد : معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که مقام معظم رهبری فرمودند: «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات ، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر، اظهار داشت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندسازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه‌ها، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی دولتی است.

زارعی با تأکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی بیان کرد: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

گفتنی است؛ دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است