Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه دولت در این ۷ سال برای مسکن، ‌خودرو، قیمت کالاهای اساسی، سبد غذایی قشر مستضعف، کنترل و مهار تورم،آنگونه که باید و شاید عمل نکرده بر هیچ کسی پوشیده نیست اما مردم قطعاً از نمایندگان مجلس یازدهم انتظار دارند به جای شمارش دردهای تب‌کرده زیر پوست مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راهکار اساسی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اخیرا نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور نوشته‌اند و در مورد مسائل اقتصادی و همچنین نوع مدیریت دولت به ویژه در ۷ سال اخیر انتقاد کرده و تصریح داشتند که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی‌نظیر است، سکوت نخواهد کرد.

در بخشی از این نامه به حسن روحانی آمده است: آیا از قیمت روز افزون مواد غذایی اطلاع دارید؟ آیا از نسبت حداقل‌های یک سبد غذایی با حقوق یک کارگر، یک کارمند و یک معلم اطلاع دارید؟ افزایش تورم در بخش مسکن اعم از خرید و اجاره به گوشتان رسیده است؟ نرخ رو به فزونی خدمات در بخش حمل و نقل و قیمت تهیه خودروی شخصی را می‌دانید؟ 

هر چند که نامه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به رئیس‌جمهور نامه‌ای به جا و خوب و بیانگر دغدغه نمایندگان مجلس نسبت به مسائل اقتصادی کشور و تاثیر آن بر روی اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه است، اما سؤالات اساسی و جدی را در این زمینه به اذهان متبادر می‌سازد.

آیا وظیفه کمیسیون‌های تخصصی مجلس نوشتن نامه به رئیس‌جمهور و یادآور مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است؟ چرا رؤسای کمیسیون تخصصی مجلس در نامه اخیر خود به رئیس‌جمهور راهکاری برای حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه نکرده‌اند.

البته اینکه دولت در این ۷ سال برای مسکن، ‌خودرو، قیمت کالاهای اساسی، سبد غذایی قشر مستضعف، کنترل و مهار تورم، تسهیل ارتقاء جوانان و حتی راهکاری برای فرزند آوری و روند صعودی آسیب‌های اجتماعی آنگونه که باید و شاید عمل نکرده و یا به عبارتی کم کاری صورت داده است بر هیچ کسی پوشیده نیست اما مردم قطعاً از نمایندگان مجلس یازدهم انتظار دارند به جای شمارش دردهای تب‌کرده زیر پوست مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راهکار اساسی ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی تورم خودرو نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی دولت کمیسیون های تخصصی مجلس اجتماعی و فرهنگی رؤسای کمیسیون مسائل اقتصادی رئیس جمهور تخصصی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سعید کمانی تهیه کننده مجموعه «خط روی خط»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنان خود درباره شکل گیری این برنامه گفت: شکل گیری این برنامه به این شکل نبود ولی برنامه به سمت یک برنامه ترکیبی و نمایشی پیش رفت از اول قرار نبود که برنامه طنز باشد و قرار بود که کار نمایشی برنامه کمتر باشد ولی باتوجه به اینکه بحث نمایش در شبکه کم بود، کار نمایشی این برنامه بیشتر شد.

کمانی درباره انتخاب موضوعات و داستان‌ها گفت: بر اساس نیازی که خومان در جامعه احساس می‌کنیم و مسئولیتی که روی دوش خود شهروندان است مثل اخلاق، مثل احترام به بزرگتر و حقوق شهروندی، که رعایت این مسایل حاکمیتی نیست و خودمون باید رعایت کنیم، به سمت این موضوعات رفتیم و تمام قسمتهای این مجموعه از این قبیل موضوعات است.

وی گفت: مجموعه «خط روی خط» در شصت قسمت تولید شده است که ۲۰ قسمت را خانم آل اقا و ۴۰ قسمت بعدی را محمدرضا خسروی کارگردانی کردند. یکی از جنبه‌های مثبت این برنامه این است که بازیگر جدید، نویسنده و کارگردان جدید داشتند که خود اینها دست اورد این برنامه است.

کمانی درباره نقش شفیعی جم هم گفت: قرار بود شفیعی جم تا آخر برنامه همراه باشد ولی به دلایلی بیماری که داشت در آن مقطع فقط در ۲۰ قسمت همکاری کردند و بسیار انرژی خوبی داشت در کار.

کمانی درباره تولید فصل های دیگر این مجموعه گفت: تولید فصل های بعدی به استقبال و حمایت مردم بستگی دارد، امیدوارم که مردم این برنامه را دوست داشته باشند و درخواست مردم باعث تولید فصل های بعدی خواهد بود.

هومن رمضانی بازیگر مجموعه «خط روی خط» هم در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره شخصیتی که در این مجموعه دارد گفت: شخصیت یک آدم شرور و فضول را بازی می کند. 

وی افزود: وقتی متنی به بازیگر داده می‌شود دیگر آن بازیگر خودش نیست و بسته به متن و داستان بازیگر خودش را با آن شخصیت وفق می دهد.

رمضانی درباره نحوه کار کردن گفت: یک کار گروهی انجام می دهیم و کارها با مشورت با کارگردان و بقیه بازیگر ها پیش می رود .

وی گفت: هر کاری که انجام می دهیم هم نقاط مثبت دارد هم نقاط منفی، بعد از انجام کار نگاه می کنیم و نقاط منفی کار را می بینیم و تلاش می کنیم برای قسمت های دیگر ایراد هایی که وجود دارد را برطرف کنیم و همه اینها با تمرینات بیشتر میسر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است