Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:24:58 GMT

تجمع اعتراضی نمازگزاران زاهدانی در مصلی قدس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۱۹۲۲

تجمع اعتراضی نمازگزاران زاهدانی در مصلی قدس

به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی تجمع اعتراضی نمازگزاران زاهدانی در مصلی قدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در زاهدان، مردم زاهدان همراه با سایر نمازگزاران سراسر کشور در بین الصلاتین اولین نماز جمعه سال جاری، در تجمعی اعتراضی، اقدامات نژاد پرستانه آمریکا را با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، و غیره انزجار خود را از عملکرد آمریکا و مزدورانش اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این مراسم، گفت: دروغ‌ترین ادعای آمریکا، دفاع از حقوق بشرمی باشد و این در حالی است که بیشترین ناقض حقوق بشر نیز همین آمریکایی‌ها هستند.

وی تأکید کرد: نیاز است تا ماهیت حقیقی آمریکا برای ملت‌های دنیا و آحاد جامعه خودمان را برملا کنیم، جنایت آن‌ها در بسیاری از نقاط جهان غیرقابل‌انکار بوده و لازم است تا همگان از آن‌ها اطلاع داشته باشند.

عباس صفدری افزود: با تشریح جنایات آمریکا علیه کشور ایران، خاطرنشان کرد: در سال گذشته به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از اقدامات این کشور بوده است که شخص رئیس‌جمهور آن، مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

وی ضمن اشاره به اینکه ششم تا دوازده تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: در این هفته چنین جنایات توسط آمریکایی‌ها در تاریخ علیه ایران اسلامی ازجمله ترور نافرجام مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی، بمباران شیمیایی منطقه سردشت، ترور آیت‌الله صدوقی، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری به ثبت رسیده است.

صفدری با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای اجرا در هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: با توجه به شیوع برنامه بیماری کرونانمی توان‌بخشی از برنامه‌ها را اجرا کرد اما در تلاشیم که برنامه‌های مختلفی را با هماهنگی مرکز کشور و دستگاه‌های اجرایی به مرحله اجرا بگذاریم.

وی ادامه داد: شعار محوری برنامه‌های این هفته "آمریکا، مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر" انتخاب و ششم تیرماه به نام «تروریست دولتی، حامی ترور،دشمنی با خارجی‌ها»؛ هفتم تیرماه بنام «توطئه‌گری، کودتا، آتش‌افروزی»؛ هشتم تیرماه بنام «تحریم‌های ظالمانه، نسل‌کشی، استفاده از سلاح کشتارجمعی»؛ نهم تیرماه نیز «نژادپرستی، بی‌عدالتی، خشونت» نام‌گذاری شده است.

وی افزود: روز دهم تیرماه به‌عنوان «بدعهدی، ستم گری، باج‌خواهی»؛ یازدهم تیرماه نیز «سلطه‌طلبی، اشغال گری، غارتگری»، دوازدهم تیرماه و آخرین روز این هفته هم بنام «جنایت جنگی، فساد و کشتار زنان و کودکان» نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر تجمع اعتراضی آمریکا زاهدان برنامه ها حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش

  به گزارش پارس نیوز ، در فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان میزان حقوق به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

اقتصادنیوز: بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.     

دیگر خبرها

  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم