Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال تهران در تنها بازی عقب مانده لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف فولاد خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این باخت باعث شد تا استقلال نتواند به رتبه دوم صعود کند و فاصله‌اش با صدر نیز در امتیاز ۱۱ باقی ماند.

مهمترین اتفاق این بازی حول و هوش داور مسابقه بود. سید مهدی سید علیِ ۴۱ ساله ۲ بازیکن استقلال را در نیمه اول و دوم از زمین اخراج کرد و همین رفتار را با فرهاد مجیدی در پایان نیمه نخست داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسائل باعث شد تا انتقادات زیادی به عملکرد او از سوی هواداران و پیشکسوتان استقلال شود.

سید علی برای دومین بار در این فصل از مسابقات فوتبال داوری بازی‌های استقلال را به عهده داشت و احتمالا دیگر تا پایان فصل شاهد سوت زدن او برای تیم آبی‌پوش پایتخت نیستیم. او اولین بار حدود ۹ ماه قبل و در تاریخ هشتم مهرماه ۱۳۹۸ جدال گل ریحان برابر استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را قضاوت کرد که آبی‌ها با نتیجه سه بر یک و در اوقات اضافه به برتری رسیدند. در آن دیدار استراماچونی به اولین برد خود در بازی‌های رسمی با استقلال دست یافت. سید علی در آن جدال یک بازیکن تیم گل ریحان را از زمین اخراج کرد؛ یک پنالتی برای استقلال گرفت و همچنین ۲تن از اعضای کادر فنی گل ریحان را به روی سکوها فرستاد تا به نوعی همه تصمیماتش به نفع استقلال باشد.

حالا اما بعد از چند ماه دومین قضاوت سیدعلی و تصمیماتش خلاف آن چیزی بود که هواداران استقلال می‌خواستند. او تصمیماتی را گرفت که فارغ از اشتباه یا درست بودنش باعث شد استقلال به پنجمین باخت این فصل خود در لیگ برسد. سید علی فصل قبل ۲ بازی استقلال مقابل تراکتور و ماشین‌سازی را سوت زده بود که در آن ۲ دیدار هم استقلال برنده میدان بود اما حالا شکست نصیبشان شد.

برچسب‌ها فولاد خوزستان باشگاه استقلال ورزشگاه شهدای فولاد سید مهدی سید علی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان باشگاه استقلال ورزشگاه شهدای فولاد سید مهدی سید علی فرهاد مجیدی فولاد خوزستان باشگاه استقلال ورزشگاه شهدای فولاد سید مهدی سید علی فرهاد مجیدی سید علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن