Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:58:07 GMT

علی محمدی غایب قطعی بازی با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۲۱۷۲

علی محمدی غایب قطعی بازی با پرسپولیس

علیرغم تلاش کادرپزشکی پیکان، هافبک تاثیرگذار این تیم قادر به همراهی تیمش در دیدار حساس با پرسپولیس نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، هافبک تاثیرگذار پیکان که در این فصل علیرغم قعرنشینی تیمش توانسته با پاس گل و گلزنی نمایش خوبی از خود به جا بگذارد، غایب سرشناس این تیمدر جدال با پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی محمدی در دیدار تدارکاتی مقابل استقلال دچار آسیب دیدگی شد و در حالیکه پیش بینی اولیه این بود که دچار پارگی رباط صلیبی شده، بعد از انجام دو عکسبرداری ام آر آی مشخص شد که مصدومیتش چندان جدی نیست. با این حال علیرغم تلاش کادرپزشکی این بازیکن دیدار با پرسپولیس را از دست داده تا عبدالله ویسی یکی از بازیکنان تاثیرگذارش را مقابل پرسپولیس در اختیار نداشته باشد.


مهران موسوی، میلاد شیخ سلیمانی و کوشکی دیگر مصدومان پیکان در آستانه دیدار با پرسپولیس محسوب می‌شدند که به نظر می‌رسد تا روز بازی مشکلی برای همراهی تیم خود نداشته باشند.

پیکان جلال الدین علی محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان جلال الدین علی محمدی علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی دو هفته قبل در دیدار لیگ برتری مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، هافبک میانی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ولی ممکن است این بازیکن در بازی آینده برابر ذوب‌آهن دوباره شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند و به ترکیب تیمش برگردد.

محمود قائدرحمتی در اوایل دیدار نساجی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر تیم سابق خود در زمین بماند که آسیب دیدگی او تا بازی با تراکتور هم ادامه پیدا کرد و دور از لیست تیمش بود.

قائدرحمتی در شرایطی طی روزهای گذشته مشغول درمان زیر نظر کادر پزشکی نساجی مازندران بوده که امیدوار است در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که تاثیر زیادی در مسیر بقای تیمش دارد، حضور پیدا کند.

هافبک نساجی مازندران در تمرین اخیرشان با لباس شخصی حضور یافت تا مشخص شود هنوز شرایط تمرین در کنار سایر بازیکنان را پیدا نکرده و وضعیت مبهمی برای دیدار با ذوب‌آهن دارد.

دیگر خبرها

  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)