Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر سردرود گفت: مفسدان اقتصادی و اداری هیچ نسبتی با انقلاب ندارند و اینها نفوذی هایی هستند که در بدنه نظام اسلامی با حیله گری وارد شدند و تنها منافع فردی خود را دنبال می کنند و هیچ ارادی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه مباحث اخلاق اجتماعی  انسجام اعضای خانواده را از مهمترین نتایج اخلاق نیکو در خانواده عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سردورد نشاط روحی را از جمله آثار اخلاق حسنه دانست و تاکید کرد: اگر به دنبال خانواده با نشاط روحی معنوی هستیم که به آسانی بتواند مسیر تعالی را طی نماید با ید در نوع رفتارمان با خانواده بازنگری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تکریم اعضای خانواده و نیز تحمل سختی ها و تسهیل راه های پر مشقت زندگی در سایه اخلاق خوش امکان پذیر خواهد بود.

جلیلی در خطبه دوم با تبریک هفته قوه قضائیه از اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضا آیت الله رئیسی تقدیر کرد و افزود: مشروعیت مسئولان انقلاب اسلامی در سایه مبارزه با فساد و تبعیض و نهادینه سازی عدالت در جامعه است.

امام جمعه سردرود تاکید کرد: مفسدان اقتصادی و اداری هیچ نسبتی با انقلاب ندارند و اینها نفوذی هایی هستند که در بدنه نظام اسلامی با حیله گری وارد شدند و تنها منافع فردی خود را دنبال می کنند و هیچ ارادی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ندارند .

وی با گلایه شدید از گرانی های افسار گسیخته  اخیر برخی کالاها تصریح کرد: دستگاه های تقنینی و اجرایی و قضائی باید جلوی این گرانی ها را بگیرند، برخی دستگاه ها با تصمیمات غیرکارشناسی خود استخوان های قشر آسیب  پذیر را یک شبه له کردند، اظهار نظرهای متناقض وزارتخانه های مختلف  امنیت اقتصادی مردم را به هم زده است از سران قوا بخصوص قوه قضائیه درخواست می شود با متخلفین گرانی ها برخورد گردد.

امام جمعه سردرود  در ادامه به روح آیت الله بهشتی و یاران شهید ایشان درود و سلام فرستاد.

انتهای پیام/60002

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام جمعه خانواده اخلاق خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی عدالت مفسدان اقتصادی امام جمعه گرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد