Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی به خروج حسینی از باشگاه واکنش نشان داد.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به قرار گرفتن سیدجلال حسینی در لیست مازاد تیمش برای فصل آینده واکنش نشان داد.

سیدجلال حسینی به همراه سیدمهدی رحمتی بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر را در اختیار داشته و از این حیث رکورددار هستند.البته کاپیتان قرمزهای پایتخت روزهای خوبی را در فصل اخیر پشت سر نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او مدتی در زمان سرمربیگری کالدرون نیمکت نشین بود و بعد از حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس هم برخی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

عدم آمادگی جسمانی کاپیتان پرسپولیس باعث شده طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن حسینی در لیست مازاد یحیی گل محمدی شنیده شود.

البته همانطور که کاملا قابل پیش بینی بود، سرمربی پرسپولیس برای اینکه خودش را رو در روی هواداران قرار ندهد گفته:

وقتی هنوز ۹ هفته از مسابقات لیگ باقی مانده است، چطور می‌شود لیست داد؟! من همه بازیکنانم را می‌خواهم و به آن‌ها نیاز دارم. سیدجلال خودش بزرگ و باتجربه‌تر از این حرف هاست و چنین شایعاتی نمی‌تواند تیم من را به هم بریزد.

جالب اینجاست که جدایی حسینی بعد از پایان لیگ را تکذیب نکرده و فقط گفته فعلا لیستی به باشگاه نداده اما با توجه به سن و سال حسینی و تمایل یحیی برای جوان سازی تیمش احتمال زیادی وجود دارد که او را سال آینده با پیراهن پرسپولیس نبینیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود