Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم‌دل عصر امروز با اشاره به اینکه در مراحل مختلف رزمایش کمک‌های مؤمنانه در مناطق مختلف استان با برآورد 114 هزار خانوار آسیب‌پذیر، برای تأمین بسته معیشتی برنامه‌ریزی شد، اظهار داشت: تا امروز، 95 هزار خانواده از کمک‌های معیشتی در مناطق مختلف استان بهره‌مند شدند و 20 هزار خانوار دیگر در آینده نزدیک از این کمک‌های مؤمنانه برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از آغاز اجرای این طرح، شناسایی نیازمندان، به طور گسترده انجام شد، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، بسته‌های معیشتی در مراحل مختلفِ رزمایش جمع‌آوری و بسته‌بندی شد و بین افراد شناسایی شده با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌شود.

عظمت ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه تجلی پیدا کرد67 میلیارد ریال کمک‌های مردمی به رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان تخصیص یافت

سردار خرم‌دل گفت: شناسایی افراد واجد شرایطِ دریافت بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و گروه‌هایی متشکل از معتمدین صورت گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارزش هر بسته‌ معیشتی چهار میلیون ریال است، عنوان کرد: تا چند روز آینده، 10 هزار بسته معیشتی دیگر کمک‌های مؤمنانه بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند در سراسر استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/543/ش

R41452/P/S6,69/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمک های مؤمنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری، اعتبارات این مجموعه سه برابر شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید تبدیل وضعیت شد و با رایزنی‌های انجام شده با مجلس افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند، نیز تبدیل وضعیت می‌کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ایثارگران می‌توانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد.

کد خبر 6100882

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور