Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشگین شهر گفت: دستگاه قضا امروز در مسیر شفافیت، عدالت و اصلاحات از درون تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان مشگین شهر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و هفته حج  و دهه کرامت اظهار کرد: دستگاه قضا امروز در مسیر شفافیت، عدالت و اصلاحات از درون تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز کار عظیم و خطیر دستگاه قضا، حرکت در راستای ایجاد امنیت، تحول و امیدآفرینی در جامعه است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر به نقش دستگاه قضایی در رونق و جهش تولید تاکید کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی در سال‌جاری در جهت رفع موانع و مشکلات تولید اهتمام جدی دارد به‌‌طوری که بیش از ۱۰۰ کارخانه و مرکز تولیدی و اقتصادی که تعطیل شده بودند به چرخه تولید بازگرداند.

وی از مسؤولان دستگاه قضایی شهرستان مشگین شهر خواست تا در خصوص تعطیلی واحدهای تولیدی شهرستان اقدامات جدی انجام دهند.

باوقار در خصوص بحث زمین خواری و جنگل خواری و برخورد با تضییع کنندگان بیت المال خواستار عظم جدی دستگاه قضا در این زمینه‌ها شد.

خطیب جمعه مشکین شهر گفت: برخورد جدی و محاکمه مفسدین دانه درشت و پاکسازی از درون سازمان، هشدار جدی به سایر دستگاه‌های اجرایی است که با هرگونه فساد اداری و اقتصادی به جد برخورد می‌شود.

باوقار گفت: گرانی درسال‌های اخیر بیداد می‌کند و نابسامانی در بازار مسکن، طلا و ارز و حتی کالاهای اساسی و روزمره مردم فوق العاده بیشتر شده که برخی تحریم اقتصادی، کرونا و ... را بهانه گرانی‌ها قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: عملکرد ضعیف دولتمردان و عدم نظارت هوشمندانه، زندگی مردم را با مشکلات جدی مواجه کرده که در این خصوص مجلس جدید باید اقدامات انقلابی و جهادی انجام دهد.

انتهای پیام/3463/132

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مشگین شهر دستگاه قضایی اقدامات قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی مشکلات معیشتی دستگاه قضا مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج