Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروزدر بازدید از پروژه متروی بهارستان- اصفهان با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع دولت به این طرح در سال جاری موافقت کرد و از استاندار اصفهان خواست که این طرح تا پایان سال اجرایی مورد بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت عمران بهارستان در این ارتباط در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به پروژه متروی بهارستان و تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع شرکت عمران به این پروژه، تا پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه متروی بهارستان - اصفهان خواهیم بود.

محمدرضا احمدی تاکید کرد: حضور آقای نوبخت و بازدید ایشان از این پروژه و موافقت با کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به این پروژه یکی از مهمترین اتفاقات خوشایند در شهر بهارستان از زمان تأسیس این شهر تاکنون بوده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور متروی بهارستان ۲۰۰ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از راه اندازی شهرک حمل و نقل در خمینی شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرزاد دادخواه در جلسه مشترک مسؤولان اداره کل راهداری استان اصفهان، پلیس راه استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دادگستری خمینی شهر در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز شهستان خمینی شهر اظهار کرد: در این جلسه موارد و مشکلات شهرستان و همچنین پروژه های نیمه تمام بررسی شد.

دادخواه با بیان اینکه بررسی نقاط حادثه خیز کمربندی خمینی شهر از مهم ترین مباحث طرح شده در این جلسه بود، افزود: همچنین در خصوص ورودی و خروجی چشمه لادر که سال ها است طرح آن معطل مانده به نتیجه های خوبی رسیدیم و قرار شد این پروژه در ۲ فاز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت محور کمربندی قدیم خمینی شهر در بلوار سردار سلیمانی اصلاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه های گردنه دوشاخ، تقاطع اصغر آباد و پل حسین آباد در درچه نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل خمینی شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با همکار و تعامل خوبی که در استان و شهرستان خمینی شهر وجود دارد با تخصیص اعتبار این پروژه ها در سال جاری اجرایی خواهد شد.

همچنین حجت السلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیشترین طرح های عمرانی را در شهرستان خمینی شهر دارد، گفت: ورود جدی به این پروژه ها را در سال جاری خواهیم داشت که از مهم ترین آنها پروژه ساماندهی ورودی و خروجی چشمه لادر است و به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم همه پروژه ها در زمان مقرر اجرایی شود و کار روی زمین نماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید