Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از وضع فعلی اقتصادی گفت:امروز نیازمند مدیران انقلابی و حاضر در کف میدان هستیم نه مدیران فانتزی که بخواهند در اتاق‌های دربسته با دورکاری به کار مردم رسیدگی کنند که نتیجه آن این وضعیتی است که شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین،  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: از اول تا هفتم تیرماه به مناسبت شهادت شهید بهشتی این هفته به نام قوه قضائیه نام گرفته است که به همه دست اندر کاران این دستگاه خدا قوت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمودی با اشاره به اینکه کاری سنگین و مسئولیت خطیر بر عهده دستگاه قضائی قرار دارد، افزود: عزیزان در این دستگاه اول باید از خدا استمداد بطلبند که در راه رضای او و اجرای قوانین خوب عمل کنند ثانیاً در این مسئولیت مهم هیچ گونه تسامح و مماشات نداشته باشند که خوشبختانه در دوره ریاست اخیر قوه قضائیه تاکنون قدم‌های مؤثری خصوصاً در جهت مبارزه با فساد برداشته شده است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی بیان داشت: در دیداری که با عزیزان قضائی داشتم عرض کردم که در دستگاه قضائی یک نقطه مثبت این بود که مبارزه با فساد از درون این دستگاه آغاز شد و پرونده‌های اخیر حاکی از این مسئله است که اصلاح را از درون خود آغاز کرده است و امید است این کار ارزشمند ادامه داشته باشد و در این راستا مردم از این ناراحت هستند که برخی مدیران متخلف در مدیریت جابجا می‌شوند نه عزل و محاکمه یا بقیه مدیران ناکارآمد به واسطه وابستگی به این و آن همیشه در برخی پست‌ها می‌مانند.

 

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از وضعیت اقتصادی و معیشتی فعلی گفت: آنانی که این بلای خانمان سوز را بر سر پول ملی آوردند چه کسانی بودند و کجا هستند آنان که علیرغم وعده‌های پر رنگ و لعاب در ایام انتخابات این وضعیت نابسامان را بر سر اقتصاد کشور آوردند چه کسانی هستند، خطاب به دولت عزیز عرض می‌کنم آیا شما از وضعیت معیشت و بازار و شغل بی خبر هستید، چه جوابی در پیشگاه ملت دارید، صدای خرد شدن استخوان‌های برخی از مردم عزیز ما زیر فشار اقتصادی به گوش می‌رسد آیا شنیده نمی‌شود چرا برخی گوش‌ها کر شده است.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به نامه کمیسیون‌های مجلس یازدهم خطاب به رئیس‌جمهور عنوان داشت: نمایندگان در این نامه مطالبه رسیدگی به وضع موجود شده‌اند که اگر رسیدگی شود مجلس سکوت نخواهد کرد، حق همین است اما متاسف هستیم که در برخی دوره‌های مجلس کوتاهی می‌شد و امروز باید مجلس به رسالت قانونی و نظارت خود عمل کند که البته دستگاه قضائی انتظامی هم با همین قاطعیت برخی مدیران متخلف را به زیر کشیده است.

 

محمودی بیان داشت: بارها گفتم و امروز هم می‌گویم اگرچه برخی ناراحت می‌شوند و بعد هم به توهین و تخریب رو می‌آورند اما ما امروز نیازمند مدیران جهادی و انقلابی و حاضر در کف میدان هستیم نه مدیران فانتزی که بخواهند در اتاق‌های دربسته با دورکاری به کار مردم رسیدگی کنند که نتیجه برخی مدیریت‌های فانتزی و از راه دور هم این وضعیتی است که شاهد هستیم همچنین یکی از وظایف مهم در دستگاه قضائی ما مبارزه با فساد اجتماعی، مواد مخدر و امثال اینها است که ضمن تقدیر از آنها می‌خواهیم بیشتر در این زمینه تلاش صورت بگیرد.

 

محمودی عنوان داشت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش فرمودند دشمن به دنبال از بین بردن کشور است و این یعنی اینکه می‌خواهند تمدن اسلامی را با شراب و بی غیرتی از بین ببرند و امروز هم به دنبال اجرای همان طرح هستند یعنی با اجرا کردن دعوت‌های ماهواره‌ای از تریبون‌ها به دنبال این هستند که ارزش‌های دینی و اخلاقی ملت ایران را بگیرند، من هفته گذشته یک جمله گفتم معلوم شد که این تیر به هدف اصابت کرده که حملات و توهین‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مزدوران را به همراه داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه ما طرفدار ورزش هستیم و ورزش را یک معروف میدانیم ولی با فساد مخالف هستیم گفت: خانم‌ها در یک مکان و فضای ویژه بانوان می‌توانند دوچرخه سواری کنند که وظیفه مدیران و مسئولان این است که شرایط را فراهم سازند ولی در ملأ عام و در اختلاط با نامحرم درست نیست و اجرای همان توطئه دشمن می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: اگر مسئولان محترم و گرامی می‌خواهند بدانند وضع شهرستان چگونه است باید در سطح شهر حضور پیدا کنند و ببینند آیا این وضعیت زیبنده شهر است که به نام ۱۵ خرداد نام گرفته لذا من از عزیزان قضائی و نیز نیروهای ضابط درخواست دارم در حفظ امنیت اخلاقی جامعه تلاش بیشتری داشته باشند و مردم نیز به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود عمل کنند.

 

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به قرار گرفتن در هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: امروز دیگر دنیا با حقوق بشر آمریکایی آشنا شده است که یعنی خفه کردن، مردن و کشتن و هرگونه ندای آزادی آزادی خواهانه را ترک کردن که البته در این میان ماهیت اروپایی‌های پلید نیز آشکارتر شده است، سال‌ها قبل رهبر معظم فرمودند اینها قابل اعتماد نیستند و برخی مسئولان کنار جنازه بی روح برجام با امید نشستند حالا امروز مدافع آمریکا و اروپا را ببینند لذا از این تریبون عرض می‌کنم ملت ایران با تمام قدرت در برابر رفتارهای شیطانی آمریکایی ایستاده و اگر گمان می‌کنند می‌توانند مقاومت ملت ایران را بشکنند کور خوانده‌اند.

 

وی گفت: امروز ضمن ابراز همدردی با ملت آمریکا این شعار کوبنده مثل همیشه است که «مرگ بر آمریکا» و خطاب به برخی متفکران سیاسی در حال حاضر که امروز در رابطه و مذاکره با آمریکا با توجه به این همه بد عهدی و جنایت و خشونت می‌زنند یا احمق است یا نفوذی و ملت ایران علیرغم تمام سختی‌ها و مشکلات در برابر احمق‌های سیاسی و نفوذی‌های موضوع با تمام توان ایستادگی خواهند کرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران حجت الاسلام محمودی مشکلات اقتصادی امام جمعه موقت ورامین دستگاه قضائی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۹۴ میلیارد تومان بوده و برای سال ۱۴۰۳ نیز یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی عنوان کرد: تحقق بخش قابل توجهی از بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ در گرو اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان همچنین از محل اوراق مشارکت، جلب و جذب سرمایه گذاران، اختصاص اعتبارات دولتی همچنین صدور پروانه‌های ساختمانی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: تحقق اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان که به مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان است به همراهی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط به ویژه اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان بستگی دارد.

وی افزود: با این وجود، متاسفانه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و اداراه‌کل اقتصاد و دارایی در استان، تسویه این مطالبات را جدی نمی‌گیرند.

در عین حال، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد بیان کرد: برای ارتقای شاخص‌های عمران شهری در شهر بجنورد از جمله در زمینه انجام آسفالت معابر و بهسازی آسفالت معابر این شهر به تامین ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا شهر بجنورد به میانگین شاخص‌های توسعه عمران شهری کشور نزدیک شود.

وی در خاتمه به اختصاص ۸.۸ هکتار زمین در منطقه گلستان شهر بجنورد از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شهرداری بجنورد در راستای ارائه خدمات شهری توسط شهرداری بجنورد به این منطقه مسکونی از مسکن مهر مرکز استان نیز اشاره کرد.

مغروری گلایه کرد: متاسفانه زمین اختصاص یافته دارای معارض است.

خبرنگار:سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228974 برچسب‌ها بجنورد سازه های عمرانی بودجه

دیگر خبرها

  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم