Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین از آغاز مرحله دوم فرآیند تخصیص وام ٣۵ میلیاردی بانک شهر به پروژه پل قدس اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جریان بازدید عملیات عمرانی پل قدس اردبیل از آغاز مرحله دوم فرآیند تخصیص وام ٣۵ میلیاردی بانک شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پل قدس تبدیل به دغدغه مهم مردم اردبیل شده است که از اسفندماه پیگیری‌ها را آغاز کرده‌ایم و بانک شهر نیز ما را در این مسیر یاری نموده است.

تعهد شهرداری برای افتتاح تا پایان سال ٩٩

نیکزاد ادامه داد: طبق پیگیری‌های انجام شده، از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز ۴۵ میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین اظهار داشت: شهرداری اردبیل متعهد شده است تا پایان سال ١٣٩٩ این پروژه مهم برای مردم را به مرحله بهره‌برداری برساند.پل

گفتنی است؛ در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شهردار اردبیل نیز حضور داشتند.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی علی نیکزاد اردبیل نماینده مردم اردبیل مجلس پل قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی