Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:10:19 GMT

واژگونی تریلر حامل بار ذرت در آزادراه خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۲۸۰۹

واژگونی تریلر حامل بار ذرت در آزادراه خلیج فارس

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل ذرت بر اثر برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۴:۱۱ امروز (۶ تیرماه) خبر واژگونی یک دستگاه تریلر حامل ذرت بر اثر برخورد با یک خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ عوارضی آزادراه خلیج فارس، به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حادثه منجر به مصدومیت و حبس شدن راننده تریلر در خودرو و همچنین مصدومیت راننده پژو ۴۰۵ شده بود.

قنبری افزود: در پی این حادثه، آتش‌نشانان از دو ایستگاه ۶۶ و ۵۵ به همراه سه خودروی آتش‌نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شده و با توجه به طولانی بودن مسیر، ساعت ۴:۳۹ به محل حادثه رسیدند و کار امداد و نجات را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه خودروی پژو بیشتر از ناحیه عقب خودرو آسیب دیده بود، راننده آسیب دیده سریعا از خودرو خارج شده و به سمت بیمارستان اعزام شد اما کار روی خودروی تریلر واژگون‌شده که پای راننده در آن گیر کرده و باعث حبس شدنش در کابین خودرو شده بود، کار آتش‌نشانان را بسیار سخت کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان تقریبا چهار ساعت در این عملیات نفس‌گیر شرکت داشتند، افزود: حضور نیروهای جمعیت هلال احمر نیز در این حادثه کمک خوبی برای نیروهای ما بود که نشان‌دهنده مزیت تعامل دستگاه‌های اجرایی و امدادی است.

قنبری اظهار کرد: راننده تریلر بالاخره پس از یک عملیات سخت و پیچیده از خودرو خارج شد و به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد. در نهایت این عملیات ساعت ۸:۰۳ صبح به پایان رسید.

وی از حضور نیروهای انتظامی و راهور در امدادرسانی به این حادثه تشکر کرد و افزود: در حوادث مختلف به ویژه حوادث جاده‌ای، شلوغ‌کاری شهروندان و عدم رعایت نظم در صحنه حادثه، کار آتش‌نشانان را چند برابر سخت‌تر می‌کند و فشار روانی زیادی به آن‌ها وارد می‌کند؛ نیروهای انتظامی واقعا تلاش خود را می‌کنند اما جا دارد شهروندان نیز نسبت به این نکته توجه داشته باشند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بر ضرورت تعامل دستگاه‌های امدادی در حوادث مختلف تاکید کرد و گفت: کمبود ایستگاه‌های امداد و نجات در خروجی‌های شهر برای پوشش چنین حوادثی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني حوادث آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس