Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با تنش آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان از ساعت 18 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شده است.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که مس سونگون در دیدار رفت با نتیجه 4 بر 3 مقابل گیتی پسند به پیروزی رسیده و با پیروزی در دیدار امروز می‌تواند عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان مس سونگون از حدود ساعت 16 و در فاصله 2 ساعت مانده به آغاز این دیدار در سالن برگزاری بازی حضور پیدا کردند. اتوبوس بازیکنان گیتی پسند نیز ساعت 16:30 دقیقه به سالن شهید پورشریفی تبریز رسید.

فاصله‌گذاری اجتماعی بین اصحاب رسانه و سایر حاضرین در سالن شهید پورشریفی تبریز انجام و جایگاه خبرنگاران مشخص شده است.

بازیکنان مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به ترتیب ساعت 17:05 و 17:10 برای گرم کردن وارد زمین شدند.

فینال لیگ برتر فوتسال| افضل جام را در تبریز نگه می‌دارد؟جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون میهمانپزشک تیم ملی فوتسال: وقتی تمرین برگزار نشده، حضور ما اهمیتی ندارد/ هر چه درباره مطالبات صحبت می‌کنیم، می‌گویند پول نیست

بازیکنان دو تیم مس از ورود اعضای تیم گیتی پسند به زمین بازی با یکدیگر خوش‌وبش کرده و بازیکنان مس به بازیکنان تیم حریف خوش‌آمد گفتند.

مقدمات برگزاری جشن قهرمانی مس سونگون چند ساعت قبل از آغاز این بازی شروع‌شده بود. جام قهرمانی نیز در فاصله 20 دقیقه مانده به آغاز بازی توسط مسئولان برگزاری این مسابقه وارد زمین شد.

اعضای کمیته فوتسال و محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز حضور داشته و از نزدیک شاهد برگزاری این بازی هستند.

علیرضا عسگری، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون که به دلیل محرومیت در این بازی غایب است، پیش از آغاز بازی در کنار هم تیمی‌های خود حضور داشت. این بازیکن از روی سکو دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال را تماشا می‌کند.

بازی دو تیم از دقایق ابتدایی با تنش همراه بود و برخورد دو بازیکن موجب توقف کوتاه این دیدار شد.

در دقیقه 16 بازی نیز برخورد بین دو بازیکن باعث شد کادر فنی دو تیم به سمت همدیگر هجوم ببرند که ماجرا با دخالت مسئولان برگزاری بازی و داوران این دیدار تمام شد. پس از این صحنه داور بازی برای دقایقی با کادرفنی و نیمکت نشینان گیتی پسند صحبت کرده و تذکراتی به آن‌ها داد.

پس از تداوم اعتراضات اعضای تیم تیم مهمان، فرهاد فخیم به سمت آن‌ها رفت که این موضوع با واکنش و کارت زرد همراه بود. داور این دیدار یکی از اعضای کادر فنی گیتی پسند را نیز اخراج کرد اما خارج نشدن وی از زمین موجب اعتراض مسی‌ها بوده و دوباره باعث ایجاد تنش شد. بازی در نهایت پس از چند دقیقه توقف از سرگرفته شد.

انتهای پیام/116/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سالن شهید پورشریفی تبریز فینال لیگ برتر فوتسال دیدار برگشت مس سونگون گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند