Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:55:06 GMT

انتقال ستاره رئال مادرید به اینتر قطعی شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۳۰۳۴

انتقال ستاره رئال مادرید به اینتر قطعی شد

جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد اشرف حکیمی با اینتر به توافق رسیده و در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد اشرف حکیمی در پایان فصل با دورتموند به اتمام می رسد و این بازیکن علاقه ای به ماندن در این تیم ندارد. از طرفی اشرف حکیمی می داند که با بازگشت به برنابئو شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت نخواهد داشت و زین الدین زیدان اولویت اول خود را استفاده از دنی کارواخال در پست دفاع راست می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما امروز بسیاری از نشریه ها از احتمال انتقال اشرف حکیمی به اینتر خبر دادند و جانلو دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی دقایقی قبل مدعی شد کار انتقال این بازیکن به اینتر قطعی شده و باشگاه ایتالیایی هم با خود اشرف حکیمی و هم با باشگاه رئال مادرید به توافق دست یافته است. رقم این قرارداد 40 میلیون یورو به اضافه بندهای پاداش خواهد بود.

 

اشرف حکیمی عملکرد بسیار خوبی در پست وینگ بک دارد و با توجه به علاقه آنتونیو کونته به استفاده از سیستم سه دفاعه، می تواند در اینتر نیز دوران درخشان حضور در دورتموند را تکرار کند. در گذشته اخباری در مورد ابراز تمایل بایرن مونیخ نیز به خرید اشرف حکیمی شنیده شده بود.

اشرف حکیمی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 اینتر میلان بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اشرف حکیمی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 اینتر میلان بروسیا دورتموند اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!