Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار از فوتبال ایتالیا از نزدیک شدن نراتزوری به خرید مدافع مراکشی رئال مادرید و تصمیم روسونری برای تمدید سه بازیکنش حکایت دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند رسانه ایتالیایی مدعی شده‌اند که باشگاه اینتر در آستانه جذب اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی تیم فوتبال رئال مادرید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد حکیمی 21 ساله که در حال حاضر به صورت قرضی برای بوروسیا دورتموند بازی می‌کند در پایان فصل تمام می‌شود.

او تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما گویا اینتر نظر باشگاه اسپانیایی را با پیشنهادی 40 میلیون یورویی جلب کرده تا مدافع مراکشی‌ را به سن‌سیرو ببرد.

حکیمی محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است اما به دلیل پیدا نکردن فرصت کافی در این تیم، تابستان سال 2018 راهی آلمان شد و در فصل جاری عملکرد و آمار خوبی هم داشته است. او در فصل جاری در محموع 44 بازی برای دورتموند انجام داده و 9 گل زده و 10 پاس گل داده که برای یک مدافع آماری فوق‌العاده است.

اینتر هم اشکرینیار را جریمه کرد

 

در همین حال خبر رسیده که باشگاه میلان توانسته نظر سه بازیکن خود، زلاتان ابراهیموویچ، لوکاس بیگلیا و جاکومو بوناونتورا را برای تمدید قرارداد‌شان تا پایان فصل جاری جلب کند. طبق اعلام جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، این سه بازیکن که تا پایان ماه ژوئن (4 روز دیگر) با میلان قرارداد داشتند با توجه به تعلیق لیگ به دلیل شیوع کرونا و طولانی‌تر شدن فصل، قراردادشان را تا پایان ماه آگوست تمدید کرده‌اند. پیش از این هم سیکون کائر، آسمیر بگوویچ و الکسیس سالماکرز خودشان را تا پایان فصل به میلان متعهد کردند.

انتهای پیام/

 

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A فوتبال زلاتان ابراهیموویچ رئال مادرید میلان اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A فوتبال زلاتان ابراهیموویچ رئال مادرید میلان اینترمیلان سری A فوتبال زلاتان ابراهیموویچ رئال مادرید میلان اینترمیلان رئال مادرید تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم

طرفداران اینتر شب گذشته پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد