Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز_ ایلیا تاری وردی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

زاهدی فر داور دیدار پیکان و پرسپولیس شد

دو تیم صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر در شرایطی بعد از تعطیلی چندماهه فوتبال ایران به دلیل شیوع کرونا به مصاف هم خواهند رفت که از سوی کمیته داوران، کوپل داوری این بازی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام کمیته داوران، محمد حسین زاهدی فر همراه با کمک های محمدرضا منصوری و علیرضامرادی دیدار روز یکشنبه پیکان و پرسپولیس را در استادیوم شهدای شهر قدس قضاوت خواهند کرد.

علی محمدی غایب قطعی پیکان مقابل پرسپولیس

جلال الدین علی محمدی، هافبک تاثیرگذار پیکان که در این فصل علیرغم قعرنشینی تیمش توانسته با پاس گل و گلزنی نمایش خوبی از خود به جا بگذارد، غایب سرشناس این تیمدر جدال با پرسپولیس خواهد بود.

علی محمدی در دیدار تدارکاتی مقابل استقلال دچار آسیب دیدگی شد و در حالیکه پیش بینی اولیه این بود که دچار پارگی رباط صلیبی شده، بعد از انجام دو عکسبرداری ام آر آی مشخص شد که مصدومیتش چندان جدی نیست. با این حال علیرغم تلاش کادرپزشکی این بازیکن دیدار با پرسپولیس را از دست داده تا عبدالله ویسی یکی از بازیکنان تاثیرگذارش را مقابل پرسپولیس در اختیار نداشته باشد.
مهران موسوی، میلاد شیخ سلیمانی و کوشکی دیگر مصدومان پیکان در آستانه دیدار با پرسپولیس محسوب می‌شدند که به نظر می‌رسد تا روز بازی مشکلی برای همراهی تیم خود نداشته باشند.

علیپور: می خواهیم حذفی و لیگ را بگیریم

علی علیپور در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که روز یکشنبه برگزار می‌شود گفت: خداراشکر وضعیت خوبی داریم. بعد از اتفاقاتی که کل کشور را درگیر ویروس کرونا کرد دوباره تمرینات را زیر نظر کادرفنی آغاز کردیم و الان شرایط بدنی ما خیلی خوب است.

علیپور در مورد اینکه پرسپولیس امسال چه چشم‌اندازی دارد و همانند سال گذشته به دنبال دبل در قهرمانی است اظهار داشت: نخستین هدف ما که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم قهرمانی در لیگ برتر است و سپس به جام حذفی فکر می‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم افتخارآفرین شویم.

فروزان ۲ بازی آینده را از دست داد

محسن فروزان که بعد از ماجرای حضور در تراکتور در نهایت موفق شده بود در نیم فصل به جمع شاگردان هومن افاضلی اضافه شود و کارت بازی‌اش را برای 9 دیدار باقیمانده دریافت کرده بود، اکنون در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل صنعت نفت آبادان دچار آسیب دیدگی شده است.

مصدومیت محسن فروزان مربوط به ناحیه کشاله ران است و طبق نظر کادرپزشکی عضله پشت ران این دروازه‌بان 2 سانتی متر کش آمده است تا او طی دو دیدار آتی قادر به همراهی تیمش نباشد. بر این اساس او بازی حساس تیمش مقابل نفت آبادان و بعد از آن استقلال تهران را از دست داده و قادر به همراهی شاگردان هومن افاضلی نخواهد بود.

مسیگر: سیر صعودی کرونا باعث عدم بازگشت میشو شده

جه به زمان تمرینی که در اختیار داشتیم اردویی را در تهران برپا کردیم و در این اردو شرایط از همه نظر خوب بود. الان تنها مشکل و دغدغه ما نبود میشو است که تا الان موفق نشدیم او را برگردانیم.

وی در اشاره به دلیل عدم بازگشت میشو به ایران،‌تصریح کرد: او به دلیل شرایطی که شیوع کرونا به وجود آورده به ایران برنگشته است. بر اساس اطلاعاتی که به او می‌دهند هنوز نیامده، ضمن اینکه به واسطه سن و سالش می‌ترسد به ایران برگردد. دلش می‌خواهد برگردد اما با این شرایط که شیوع کرونا سیر صعودی گرفته قصد بازگشت ندارد. خودش اعلام کرده اگر این بیماری نزولی شود برمی‌گردم اما به هر حال زمان برای ما خیلی مهم است و نباید طوری شود که آمدنش به درد ما نخورد.

رادولوویچ دیگر بر نمی گردد

تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی آماده شروع دوباره رقابت های لیگ برتر می شود که رادولوویچ دیگر به نیمکت مربیگری این تیم بازنخواهد گشت و مدیران باشگاه به زودی در رابطه با مربی آینده تیم تصمیم گیری خواهند کرد.
یکی دیگر از دغدغه های مدیران باشگاه عدم باشگاه دارکو بیدوف است که جانشین امیرارسلان مطهری شد و اتفاقا آخرین گل سبزپوشان در دربی اصفهان را نیز در تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در دقیقه 90 به ثبت رساند.
این بازیکن اما به نظر می رسد مانند سرمربی مونته نگرویی تیم قصدی برای بازگشت به ایران ندارد و مدیران باشگاه می خواهند پرونده او را از طرق حقوقی پیگیری کنند.
جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن درباره بازیکنان خارجی تیم اینطور صحبت کرده است: « تنها بیدف به ایران نیامده و مارکویچ از ایران خارج نشده و داخل ایران در این مدت تمرین کرده، بیدف هم موظف به بازگشت است و درصورت بازگشت عواقب آن به خودش باز می‌گردد.»

قوانین و شرایط فینال لیگ فوتسال

همانند دیدار هفته گذشته مس سونگون و گیتی‌پسند که با برتری ۴ بر ۳ مسی‌ها در اصفهان همراه بود، امروز هم سازمان لیگ باشگاه‌ها و عوامل برگزاری مسابقه را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرده که بخشی از آنها را در زیر می‌خوانید:

- این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
- همه حاضرین در سالن پورشریفی تبریز، ملزم به رعایت فاصله یک متری و استفاده از ماسک هستند.
- فرم‌های خود اظهاری را در بدو ورود به سالن تنظیم و پس از انجام مراحل تب‌سنجی، با استفاده از ماسک وارد سالن شوند.
- دست دادن، حلقه زدن تیمی و غیره ممنوع است.
- کاور هنگام تعویض دست به دست نشود.
- هرگونه مصاحبه مطبوعاتی قبل و بعد از بازی ممنوع است.
- رختکن سه و چهار سالن پورشریفی تبریز در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد. این رختکن‌ها پلمب شده‌اند و دو ساعت قبل از بازی به تیم‌ها داده می‌شود.
- محل استقرار تیم‌ها پشت دروازه‌ها خواهد بود.
- بطری آب نباید در کنار زمین قرار بگیرد.
- هر تیم می‌تواند ۱۰ همراه در پشت نیمکت داشته باشد.
- خبرنگاران و عکاسان در روبروی جایگاه ویژه قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، در این مسابقه بازیکنان مس سونگون ورزقان با لباس اول و نارنجی رنگ خود و بازیکنان گیتی پسند با لباس سفید رنگ وارد بازی می‌شوند.

کرونا در گل گهر وجود ندارد

پاسخ چهارمین تست PCR (تست مربوط به تشخیص ویروس کرونا) بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم گل گهر منفی اعلام شد و هیچکدام از اعضای این تیم در حال حاضر به ویروس کوید-19 مبتلا نیستند.
باشگاه گل گهر یکی از اولین باشگاه هایی بود که تست های کرونا مرتبط با پروتکل بهداشتی را انجام داد و در اولین تست این تیم اعلام شد که تعدادی از بازیکنان و کادرفنی و اجرایی به ویروس کرونا مبتلا هستند. هرچند در سه آزمایش بعدی پاسخ تست تمامی اعضا منفی بوده است و این تیم می تواند با تمام نفراتش به در هفته بیست و دوم به مصاف سپاهان برود.
شاگردان جلالی روز دوشنبه 9 تیرماه در اصفهان میهمان تیم سپاهان هستند.

رایکا بابل اجازه میزبانی ندارد

پیمان منیری مالک تیم رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این شهر کسی به فکر ما نیست چون دوس نداشتند سهمیه این تیم‌ در بابل بماند.
منیری در رابطه با گرفتن امتیاز میزبانی از بابلی ها گفت:متاسفانه چندین ماه مسئولین بابلی ما را بازی دادند و با وعدهو وعید باعث شدند که ما نتوانیم در بابل میزبانی کنیم.طی زمانی که به ما داده شده بود تا مشکل نورافکن های ورزشگاه شهدای هفتم تیر را بر طرف کنیم،مسئولین بابلی با وعده های توخالی باعث شدند تا زمان را از دست بدهیم و دیگر نتوانیم در شهر خودمان میزبانی کنیم و اگر واقعا این مشکلات برطرف نشود مجبوریم در ورزشگاه قائمشهر یا ساری میزبان حریفان خود باشیم.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس پیکان محمد حسین زاهدی فر جلال الدین علی محمدی علی علیپور پارس جنوبی نفت آبادان هومن افاضلی محسن فروزان استقلال مسیگر شاهین شهرداری بوشهر میشو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس پیکان جلال الدین علی محمدی علی علیپور پارس جنوبی نفت آبادان هومن افاضلی محسن فروزان استقلال مسیگر شاهین شهرداری بوشهر میشو فوتبال ایران ویروس کرونا علی محمدی لیگ برتر زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

داور سرشناس ایتالیایی به عنوان داور دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به طور رسمی اعلام کرد که دیدار سه‌شنبه شب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دانیله اورساتو از ایتالیا در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس سوت خواهد زد.

دو هموطن اورساتو یعنی چیرو کاربونه و آلساندرو جالاتینی نیز او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. همچنین ماسیمیلیانو ایراتی از ایتالیا نیز به عنوان داور VAR (کمک داور ویدئویی) ایفای نقش خواهد کرد.

پیروزی نفسگیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

بازی رفت با برتری یک بر صفر شاگردان ادین ترزیچ همراه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد