Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل صادقی فر روز جمعه در کارگروه مجازی اطلاع رسانی کرونا اظهار داشت: پیش از این شهرستان های آبدانان و بدره در وضعیت قرمز قرار داشتند و ایلام نیز هم اکنون در وضعیت هشدا قرار دارد.

وس یادآور شد: رشد بیماری کرونا در دهلران بسیار فزاینده بوده بطوریکه هم ابتلا و هم فوتی ها در این شهرستان بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دهلران پس از ایلام دومین تعداد مبتلایان و پس از ایلام و ایوان، سومین تعداد فوتی ها را دارد، افزود: فوتی های کرونا امروز دارای بیماری زمینه ای و مربوط به شهرستان دهلران بودند.

 وی تاکید کرد: میزان حساسیت و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عموم کاهش پیدا کرده و این مساله یکی از مهمترین علل شیوع ویروس کرونا است.

مبتلایان هفته اول تیرماه ایلام 4.5 برابر مجموع مبتلایان اسفند گذشته

صادقی فر در خصوص وضعیت مبتلایان کرونا در استان در هفته اول تیرماه، گفت: مبتلایان در این هفته 4.5 برابر کل مبتلایان در اسفند پارسال، بیش از 2 برابر کل مبتلایان در فروردین، بیش از یک و نیم برابر کل مبتلایان در اردیبهشت و نزدیک به کل تعداد مبتلایان در خردادماه است.

به گفته وی، وضعیت کرونا در ایلام در هفته اول تیرماه نسبت به ماه های قبل فزاینده است بطوریکه در هفته اخیر آمارهای روزانه مبتلایان کرونا سه رقمی بوده است.

وی بیان کرد: بازدید دوره ای از شهرستان ها در هفته آتی با اولویت دهلران در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان ایلام بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران