Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان به همراه سایر مسئولین قضایی استان به مناسبت هفته ی قوه قضاییه در مصلی حضرت امام (ره) دیدار چهره به چهره با مردم را در قالب میز خدمت برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان امروز ششم تیر پیش از  خطبه های نماز جمعه شهرستان تبریز رئیس دادگستری استان و دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی به مناسبت هفته قوه قضایی با استقرار در مصلای حضرت امام (ره)  و با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعین شهرستانی را بررسی و دستورات قانونی لازم را جهت رفع مشکلات با حفظ استقلال قضات صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان با مردم  که در قالب میز خدمت  و در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه برگزار شد مورد حمایت و تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.

 

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از رئیس کل دادگستری استان

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان تبریز از رئیس کل دادگستری استان در برپایی میز خدمت و برگزاری دیدارهای مردمی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت و افزایش اعتماد عمومی از اصلی ترین ارکان موجودیت قوه قضاییه می باشد افزود: برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم  توسط مسئولین قضایی استان در مساجد و مصلای اعظم امام خمینی(ره) شهرستان تبریز کاری شایسته و جهادی در راستای پیشبرد اهداف نظام است و عملکرد مسئولان قضایی استان مخصوصاً رئیس کل دادگستری استان در این مورد قابل تقدیر است.

انتهای پیام/60002

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی قوه قضاییه امام خمینی تبریز رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی فارس تبریز خبرگزاری فارس آذربایجان شرقی دادگستری استان مسئولان قضایی قضایی استان قوه قضایی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی