Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:45:13 GMT

قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۳۸۸۸

قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بازی برگشت فینال لیگ برتر بیست و یکم فوتسال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان عصر امروز در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز آغاز شد که در این رقابت مس سونگون در ضربات پنالتی نفس گیر توانست با نتیجه ۹ بر ۸ گیتی پسند را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیمه نخست این بازی با مالکیت شاگردان افضل ادامه داشت و در دقیقه ۱۴ میثم خیام گل اول مسی‌ها را به ثمر رساند، ولی خوشحالی مسی‌ها زیاد طول نکشید و در دقیقه ۱۶ مرتضی عزتی گل تساوی را رقم زد.
اما در دقیقه ۱۹ مهدی جاوید بازیکن مس دروازه گیتی پسند را برای دومین بار باز کرد تا اختلاف همچنان یگ گل باشد.

بازیکنان تیم مس در نیمه دوم این بازی با توجه به اینکه انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی داشتند بازی سرعتی و تاکتیکی را مد نظر داشتند تا اینکه میثم خیام با پاسکاری دقیق گل دوم خود و سوم تیمش را به دست آورد.
تیم گیتی پسند با سعید احمد عباسی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

در دقیقه ۳۷ بازی مسلم اولاد قباد با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و پس از وقفه چند دقیقه ای، تیم مس چهار نفره بازی را ادامه داد و علی اصغر زاده از تیم گیتی پسند بازی را به تساوی کشید تا در وقت قانونی بازی با نتیجه ۳ بر ۳ پایان یابد.
ادامه بازی در وقت‌های اضافی این دیدار گلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی که هر ۲ تیم از دروازه بان دوم خود استفاده کردند، بابک نصیری، مهدی جاوید، فرهاد فخیم، تقی زاده، آقا پور، محمد شجری برای تیم مس و سنگ سفیدی، احمد عباسی، حسن زاده، والکس رایموندو، مرتضی عزتی، برای گیتی پسند گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه ۹ بر ۸ به نفع مس به پایان برسد.
در این دیدار فرهاد فخیم و مهدی جاوید کارت زرد و مسلم اولاد قباد از مس سونگون کارت قرمز دریافت کردند و حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی از تیم گیتی پسند کارت زرد گرفتند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم مس خاتمه یافته بود و تیم مس با برد امروز هت تریک کرد و برای سومین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.
تیم فوتسال مس سونگون با این نتیجه برای سومین بار متوالی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران رسید.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گیتی پسند مس سونگون لیگ برتر تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا برنده فینال تمام اسپانیایی رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ این تورنمنت بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید.

زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد

آدولفو در دقیقه 15 برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه 19، ویلیان لورنچو در دقیقه 20 و نگینیو در دقیقه 34 از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد.

جام ملت‌های فوتسال آسیا 4 سال یک بار می‌شود؟

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه 30 با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها