Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عضو کاروان زیر سایه خورشید در این آیین در دفتر امام جمعه آبادان گفت: آبادان شهر نمونه در ارتباط با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی است.

سیدصفا هندی افزود: مدافعان خاموش انسان‌های بسیار زحمتکشی هستند که خالصانه با کار جهادی توانستند بار سنگین کفن و دفن اموات کرونایی را بر دوش بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا شرایط کاروان زیر سایه خورشید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است.

عضو کاروان زیر سایه خورشید گفت: وظیفه خود می‌دانیم به عنوان نوکران حضرت امام رضا (ع) به نیابت از این امام همام تشکر ویژه‌ای از جهادگران مقابله با کرونا داشته باشیم؛ این جهادگران عاشقانه و خالصانه وارد این عرصه شده‌اند.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: این اقدام خادمان بارگاه منور رضوی سبب دلگرمی و آرامش خاطر جهادگران عرصه مقابله با کرونا شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور افزود: افرادی که در بیمارستان‌ها و در بالین بیماران در ضدعفونی شهر، تهیه اقلام بهداشتی و دیگر خدمات تلاش می‌کنند و همچنین مدافعان خاموش که در امر کفن و دفن شرعی اموات کرونایی با پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند، شایسته قدردانی هستند.

خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در سیزدهمین حرکت معنوی خود با شعار خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل بیت (ع) به شهر آبادان رسیدند و با خانواده‌های مدافعان حرم، خیران و نخبه‌های علمی این شهرستان دیدار کردند.

هر ساله به مناسبت دهه کرامت شعار سال و عناوین این ۱۰ روز از سوی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور اعلام می‌شود؛ امسال نیز شعار خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع) اعلام شده است.

امام جمعه و جمعی از طلاب جهادی این شهرستان پیکرهای بیماران مبتلا به کرونا را با رعایت تمامی موازین شرعی غسل داده و به خاک می‌سپارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا امام رضا آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امام رضا آبادان ویروس کرونا امام رضا آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»