Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه کرامت و ادامه جشن‌ها و برنامه‌های این دهه, جشن دخترانه توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه برگزار شد کاروان رضوی در ۱۰ شب به محلات کرمانشاه می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در ادامه برنامه‌های دهه کرامت جشن دخترانه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه برگزار شد و در این برنامه از دختران برگزیده استان کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن دخترانه در ایام پرخیر و برکت دهه کرامت با رعایت تمامی دستورالعملهای بهداشتی و با حضور مسئولان جهت تقدیر از دختران برگزیده استان کرمانشاه در رشتهای مختلف توسط خادمیاران رضوی امروز برگزار شد.

این مراسم با اجرای دکلمه‌ای از اسرا جلیلیان، سخنرانی خانم جانجانی و مدیحه‌سرایی وحید کرمی همراه بود و در پایان از دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی و هشت دختر برگزیده در زمینه‌های قرآنی، هنری، علمی و ورزشی با اهدای تبرکات رضوی تجلیل به عمل آمد.

جشن خادمیاران عرصه ورزش رضوی

مسئول کانون خدمت رضوی ورزش استان کرمانشاه در این رابطه گفت: به سنت هر ساله کانون ورزشی خدمت رضوی مقارن با ایام دهه کرامت، برنامه‌های مختلف تدارک دیده که از جمله آن اجرای ورزش باستانی برای کارکنان، خدام، خادمیاران و عموم مردم بود.

حشمت آرایشی افزود: امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص)، جمعی از مسئولان و خادمیاران رضوی استان کرمانشاه با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی اجرای ورزش باستانی درمحل زورخانه پارک طاقبستان غیرمسقف برگزار شد.

وی گفت: این ورزش و برنامه‌ها به منظور بزرگداشت دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد و روز گذشته نیز با حضور خادمیاران رضوی به میزبانی سپاه استان صعود به ارتفاعات شاهو انجام شد و تا پایان دهه کرامت برنامه‌های ورزشی مختلفی اجرا خواهد شد.

به گزارش تسنیم کاروان شادی رضوی همزمان با دهه کرامت به 10 محله کرمانشاه مراجعه می‌کنند که در شب سوم در مجتمع هفت آسمان محله زیباشهر حاضر شدند که این برنامه با خدمت رسانی خادمیاران رضوی کرمانشاه با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه کرمانشاه و سازمان فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان کرمانشاه برپایی کرسی تلاوت رضوی در فضای مجازی است که این برنامه هر شب ساعت 21:30 دقیقه با قرائت قاریان برجسته استان کرمانشاه در اینستاگرام آستان قدس رضوی استان کرمانشاه پخش می‌شود.

حضور کاروان خادمان رضوی در مراکز درمانی

به گفته سیدمحمد جعفر امامیان مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی و مردمی زیرسایه خورشید در دهه کرامت امسال برگزار می‌شود و کاروان خدام، مداحان و مبلغان حرم از آستان قدس رضوی به همراه پرچم مقدس رضوی و تبرکات، راهی استان‌های کشور می‌شوند.

امامیان با بیان اینکه حضور خادمان و پرچم متبرک آستان مقدس امام مهربانی‌ها به دلیل محدودیت‌های با تغییراتی انجام می‌شود بیان کرد: حضور پرچم متبرک و خادمان حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌ها همچون برنامه نسیم مهر رضوی نوروز ، تجلیل و تقدیر از کادر درمانی و شهید مدافع سلامت، حضور کاروان زیر سایه خورشید در مزار مطهر شهدا، حضور خدام رضوی در زندان و پادگان‌های نظامی و دیدار خدام رضوی با مردم اهل‌سنت کرمانشاه از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

قم در مسیر توسعه شهری؛ 110 پروژه شهری همزمان با دهه کرامت افتتاح شدامام جمعه همدان: نگاه اسلام به انسان نگاهی مبتنی بر کرامت استتکریم دختران کاشانی به مناسب دهه کرامت به روایت تصویر

انتهای پیام /833/ش

R41380/P/S6,68/CT7 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت رضوی استان کرمانشاه توسط خادمیاران رضوی جشن دخترانه دهه کرامت برنامه ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد دهه کرامت کشور در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در شیراز گفت: روز بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) در ششم ذیقعده و روز تکریم امامزادگان (ع) نیز در پنجم این ماه در نظر گرفته شد تا با توجه به اینکه مردم اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه را پناهگاه خود می‌دانند، در مورد اولیای الهی بیشتر صحبت شود.
خدا داده با تاکید بر اینکه مراسم‌ها و برنامه‌های ایام دهه کرامت با محوریت اعتاب مقدسه برگزار می‌شود، گفت: امسال با تدبیری که از سوی نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انجام شد، ساز و کاری با همراهی ستاد بزرگداشت دهه کرامت اندیشیده شد که کار از جنس مردمی و هماهنگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشد.
رئیس ستاد دهه کرامت کشور هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک نهاد‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت ذکر و تاکید کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده در این نشست برنامه ریزی‌ها و کار‌های خوبی انجام شده است و شیراز علاوه بر سابقه ادبی و گردشگری به مرکز معرفتی و زیارتی تبدیل شده ضمن اینکه نقش آفرینی خوبی با محوریت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) با راهبری تولیت این حرم بین نهاد‌های مختلف در جریان است.
خداداده گفت: امسال محوریت دهه کرامت با موضوع حجاب و عفاف و همچنین عزت و کرامت مردم در پی پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد
راهپیمایی دختران فاطمی، محفل انس با قرآن، پیاده رویی از شهر‌های مختلف به سمت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس است.
دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و پایان آن ولادت امام رضا علیه السلام است.
پنجمین روز دهه کرامت مصادف با ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت