Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم سی و نهمین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر و شهادت سیدالشهدا انقلاب شهید آیت الله بهشتی، شهیدان پاکنژاد و ۷۲ تن از بهترین یاران امام خمینی (ره) و نیز گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و هفته قوه قضائیه شنبه شب هفتم تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در میدان امیرچقماق و با سخنرانی حجت الاسلام صادقی، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع ادامه داد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، به شهادت رساندن آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام و انقلاب، شهادت آیت‌الله شهید صدوقی در محراب مسجد و در محل نماز جمعه و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران از جمله حوادث تلخ در تیرماه خونین انقلاب اسلامی ایران است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ضرورت معرفی سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی علیه ارزش‌های انسانی و دینی مسلمانان جهان و به ویژه مردم ایران، افزود: اختصاص هفته‌ای به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی که این نامگذاری نیز با درایت رهبر فرزانه انقلاب انجام گرفته است، می‌تواند آیینه‌ای شفاف برای انعکاس نفاق و دروغ‌گویی و فرصت مناسبی برای افشای چهره واقعی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار باشد.

زارع در مورد رویکرد برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در استان علاوه بر برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر در میدان امیرچقماق یزد، عنوان کرد: برگزاری میزگردهای تخصصی در مورد چگونگی تشکیل و ماهیت وجودی استکبار جهانی، تولیدات فرهنگی و ادبی، برپایی ایستگاه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری کمپین افشای حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی از جمله برنامه‌های تدوین شده برای این هفته در استان یزد است.

به گزارش مهر، ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

کد خبر 4958936

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سعيد زارع شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان ایلام مواد مخدر خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند افشای حقوق بشر آمریکایی هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس