Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لارستان گفت: آتش‌سوزی از عصر امروز در مرز شهرستان لارستان و استان هرمزگان آغاز شده و تلاش برای مهار آن ادامه دارد. - اخبار استانها -

جلیل حسنی فرماندار شهرستان لارستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز،  با ابراز تاسف از وقوع این آتش‌سوزی‌ها، اظهار داشت: آتش‌سوزی که از بعداز ظهر امروز در مرز شهرستان لارستان و استان هرمزگان (ارتفاعات کوه شب ) شروع شده همچنان ادامه دارد و مردم منطقه و نیروهای امدادی برای مهار آتش در منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام نیروهای امدادی برای اطفای این حریق خبر داد و افزود: هم اکنون تمامی نیروهای امدادرسان از شهرستان لارستان اعم از آتش‌نشانی و منابع طبیعی در محل حادثه مستقر و در تلاش هستند تا این آتش‌سوزی را مهار کنند.

لهیب شعله‌های آتش در ارتفاعات «هرم» لارستانآمادگی کامل تیم‌های امدادی هرمزگان برای کمک به مهار آتش‌سوزی هرمود فارس/ آتش در محدوده هرمزگان نیستنابودی یک اثر 300 ساله توسط افراد ناشناس / بنای تاریخی خانه مرعشی شوشتر در آتش سوخت

حسنی با بیان اینکه وزش باد مانع اطفای حریق شده است، ادامه داد: به دلیل اینکه این منطقه دارای پوشش مرتعی و بیشتر علفزار است، خسارت بار نیست؛ علت این آتش‌سوزی مشخص نیست.

فرماندار لارستان در پایان از اعزام یک فروند بالگرد ارتش از پایگاه هوایی شهید دوران شیراز خبر داد و گفت: صبح فردا این بالگرد برای انتقال نیروها و اطفای حریق به منطقه مورد نظر اعزام خواهد شد. 

انتهای پیام/424 /ش

R7533/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان لارستان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی

بالگرد نظامی اسرائیل در حال انتقال بقایای یک موشک ایرانی در «بزرگراه ۱۳۲» در شهر «آراد» در فلسطین اشغالی است. شهر آراد در جنوب فلسطین اشغالی و در مرز صحرای نقب قرار دارد.

دریافت 638 KB

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی