Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجلس نمایندگان کنگره آمریکا طرحی را تصویب کرد که شامل تغییرات بنیادی در تشکیلات نیروی پلیس این کشور است هرچند در حال حاضر، تصویب آن چندان محتمل نیست.

حزب دموکرات در این مجلس از اکثریت برخوردار است و این طرح با ۲۳۶ رای موافق در برابر ۱۸۱ رای مخالف به تصویب رسید. موافقان طرح عضو حزب دموکرات و مخالفان عضو حزب جمهوریخواه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این طرح به خاطر «جورج فلوید»، شهروند سیاهپوست آمریکایی که توسط یک مامور پلیس در ایالت مینه سوتا به قتل رسید و مرگ او باعث تظاهرات گسترده در آمریکا و چند کشور دیگر شد، نامگذاری شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفته است که در صورت تصویب این طرح در کنگره، آن را وتو خواهد کرد. تبدیل این طرح به قانون مستلزم تصویب در مجلس سنا و امضای رئیس جمهوری است.

نمایندگان حزب جمهوریخواه در سنای آمریکا نیز طرح دیگری را برای اصلاح ساختار و تشکیلات پلیس ارائه داده اند که دامنه تغییرات مورد نظر آن به مراتب کمتر است اما با مخالفت دموکرات ها مواجه شده است.

کد خبر 4958949

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جورج فلوید مجلس نمایندگان آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ایران فلسطین عربستان سعودی روسیه سوریه آژانس بین المللی انرژی اتمی فرانسه امارات متحده عربی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه