Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: تمام شایعاتی که در مورد حضورم روی نیمکت تیم‌های دیگر برای فصل آینده مطرح می‌شود، گمانه‌زنی است و با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. تاریخ انتشار: 00:01 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۱۱۲

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه برای فصل آینده آیا همراه با تیم شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال حضور پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: فعلاً منتظر جلسه مسئولان فدراسیون بسکتبال با باشگاه‌ها هستیم و پس از این نشست مشخص خواهد شد که آیا مسئولان شیمیدُر برای فصل آینده قصد تیمداری دارند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همه چیز منوط به جلسه اخیر فدراسیون با باشگاه‌ها خواهد بود.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود برای فصل آینده به عنوان سرمربی در تیم دیگری حضور خواهد داشت، اینطور توضیح داد: در وهله نخست هدف من برای فصل آینده ماندن در تیم شیمیدر است و تمام این شایعاتی که در مورد آن صحبت می‌شود در حد گمانه‌زنی است زیرا تاکنون من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم تصریح کرد: چند روز پیش مالک باشگاه ما جلسه خوبی را با رییس فدراسیون بسکتبال داشت به نحوی که در این نشست صحبت‌های خوبی بین طرفین رد و بدل شد. در این وضعیت باید منتظر اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در فصل آینده باشیم و پس از این اتفاق مطمئناً باشگاه‌ها به شکل جدی‌تری از لحاظ برنامه‌ریزی و نقل انتقالات اهداف خود را پیش خواهند برد.

اسلامی با اشاره به اینکه تا پایان ماه جاری مطالبات اعضای کادرفنی و بازیکنان به آنها از طریق باشگاه شیمیدر پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: تا الان ۵۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده و مدیریت باشگاه دستور داده تا پایان ماه جاری مابقی مطالبات بازیکنان و همچنین کادرفنی پرداخت شود. بیشتر بخوانید: زمان پرداخت مطالبات اعضای باشگاه شیمیدر مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال محمدرضا اسلامی رامین طباطبایی فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال برای فصل آینده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

تین نیوز

اعلام آمادگی مجدد راه آهن جمهوری اسلامی ایران جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه ای راه آهن در حوزه کریدورهای بین المللی ریلی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام نموده است.

متاسفانه پس از گذشت هفت روز، کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگنها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد