Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود کاروان خدام رضوی به استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی با حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ۲۵۰ برنامه در ۱۲ منطقه از شهرستان‌های استان بوشهر اضافه کرد: برنامه‌های رسمی کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر از شنبه هفتم تیرماه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر بیان کرد: دو تیم خدام انیس الشموس و شمس الشموس به دو شهرستان دشتی و تنگستان سفر خواهند کرد.

قائدی از رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونای استان در اجرای برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تیم‌های ویژه‌ای عملیات ضدعفونی و گندزدایی را به صورت مستمر انجام می‌دهند و همچنین برنامه‌ها به گونه‌ای پیش بینی شده است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و با کمترین تماس مردم با هم برگذار گردند.

وی برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر را دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک، دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: دیگر برنامه‌های این کاروان، تجلیل از نو عروس و دامادهایی است که در دهه کرامت ازدواج نموده و بدلیل شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند جشن بگیرند.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر تجلیل از پدر و مادرهای متولد دهه‌های ۶۰ و ۷۰ که سه فرزند و بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید معرفی کرد و ادامه داد: در همین خصوص از غسال‌ها، قبر کن‌ها و پاکبانان شهرداری که کمتر از زحمات آنان تقدیر شده است تجلیل خواهد شد.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید را تجلیل از پزشکان، پرستاران، کادر سلامت و کارکنان مراکزی که در این چند ماه اخیر زحمات بسیاری در مقابله با ویروس کرونا کشیده‌اند دانست و تقدیر از کار آفرینان برتر استان که در شهرستان‌های استان صورت می‌پذیرد اشاره کرد.

قائدی گفت: کاروان زیر سایه خورشید در قالب دوتیم جداگانه هر روز در دو شهرستان برنامه‌ها را برگذار می‌کنند و در روز جمعه پیش رو مراسم اختتامیه جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بوشهر بر پا خواهد شد و با بدرقه خدام عزیز برنامه‌های سیزدهمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر به پایان خواهد رسید.

کد خبر 4958957

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خادمان رضوی زیر سایه خورشید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان ایلام مواد مخدر خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند زیر سایه خورشید استان بوشهر جشن های زیر سایه خورشید کاروان زیر سایه خورشید سایه خورشید استان بوشهر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدای زاهدان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در این شهر خبر داد.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

جوادیانفر با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمین در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمین داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده