Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@11:17:59 GMT

اشرف حکیمی به اینتر پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۴۸۰۹

اینتر و رئال مادرید بر سر انتقال اشرف حکیمی با مبلغ 40 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیدند.

طرفداری - پس از سپری کردن دو فصل موفق در دورتموند، قرارداد قرضی اشرف حکیمی با این تیم به پایان رسید. او در پایان فصل بوندسلیگا به رئال مادرید برمی گردد اما بلافاصله با ترک رئال مادرید راهی اینتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرف حکیمی به اینتر می پیوندد

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ انتقال اشرف حکیمی به اینتر را باید قطعی دانست. توافق نهایی میان دو باشگاه طی ساعات آینده حاصل می شود و سپس او بازیکن اینتر خواهد بود. اینتر و رئال مادرید روی مبلغ 40 میلیون یورو به اضافه پاداش به توافق می رسند. جانلوکا دی مارتزیو نیز جزییات بیشتری در این رابطه منتشر کرد. توافق کلی میان دو باشگاه حاصل شده است. اینتر و رئال مادرید بر سر مبلغ 40 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیده اند. فقط جزییات قرارداد باقی مانده تا اشرف حکیمی رسما بازیکن اینتر شود. امروز (شنبه)، دو باشگاه با هدف قطعی کردن این انتقال با یکدیگر مذاکره می کنند. چگونگی پرداخت 40 میلیون یورو و نحوه فعال شدن بندهای پاداش، جزییاتی است که دو باشگاه باید بر سر آن به توافق برسند. اینتر قبلا با اشرف حکیمی به توافق شخصی رسیده است؛ قراردادی 5 ساله با دستمزد 5 میلیون یورو در هر فصل.

عملکرد اشرف حکیمی در فصل 2019/20

این بازیکن 21 ساله مراکشی در همه رقابت های فصل جاری برای دورتموند، 9 گل و 10 پاس گل در 44 بازی به ثبت رسانده است. ارزش اشرف حکیمی از نگاه وبسایت ترنسفرمارکت، 45 میلیون یورو برآورد شده است.

همچنین بخوانید: اینتر با اشرف حکیمی به توافق رسید اشرف حکیمی در آستانه انتقال به اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشرف حکیمی میلیون یورو رئال مادرید دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه