Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:23:01 GMT

هواپیماهای رژیم صهیونیستی غزه را هدف قرار دادند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۴۹۱۶

هواپیماهای رژیم صهیونیستی غزه را هدف قرار دادند

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی ۲ نقطه دیده‌بانی متعلق به مقاومت فلسطین را در شرق و مرکز نوار غزه و همچنین زمین زراعی را در شرق رفح هدف قرار دادند.

هنوز درخصوص خسارت‌های احتمالی این حملات گزارشی منتشر نشده است.

این حملات در حالی صورت گرفته که منابع خبری پیش‌تر از شلیک ۲ راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی واقع در نزدیکی این باریکه خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال شلیک این ۲ راکت صدای آژیر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه به صدا در آمد.

پیش‌تر "ابو عبیده" سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، همزمان با اعلام مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه بزودی از طرح ترامپ برای فلسطین رونمایی می‌شود، اعلام کرده بود: گروه‌های مقاومت فلسطینی، رژیم صهیونیستی را از اشغال کرانه باختری پشیمان خواهند کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: مقاومت، گزینه‌های مختلفی برای تحمیل اراده خود به اشغالگران دارد و هزینه‌ای که آنها در این پرونده خواهند پرداخت، در طول تاریخ مبارزه بی سابقه است.

برچسب‌ها حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت