Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:43:29 GMT

یوونتوس گامی دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۴۹۲۳

یوونتوس گامی دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد

بامداد شنبه در آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگ فوتبال باشگه‌های ایتالیا، تیم صدرنشین یوونتوس پذیرایی لچه بود و حریف ۱۰ نفره خود را با گل‌هایی که در نیمه دوم زده شد، با حساب چهار بر صفر شکست داد.

بانوی پیر تورین با این پیروزی به امتیاز ۶۹ رسید تا جایگاهش در صدر جدول را مسحکم کند و اختلافش با لاتزیو که در رتبه دوم قرار دارد را به عدد هفت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاتزیو یک بازی کمتر از یوونتوس انجام داده است.

یووه که آماده تکرار قهرمانی است، بازی را تهاجمی آغاز کرد اما در اکثر دقایق نیمه نخست با خط دفاعی منسجم میهمان مواجه شد و راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۳۲ «لوکیونی» از لچه با دریافات کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد تا کار تیمش بسیار دشوار شود. این اخراح روند بازی را در ادامه تغییر داد.

بهترین بخت یوونتوس در نیمه نخست را «رونالدو» در دقیقه ۴۱ از دست داد.

حملان یوونتوس در نیمه دوم نتیجه داد و «پائولو دیبالا» در دقیقه ۵۳ با ضربه‌ای تماشایی از پشت محوطه جریمه، قفل دروازه میهمان را باز کرد.

در دقیقه ۶۲ «رونالدو» در محوطه جریمه حریف سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. او پشت توپ ایستاد تا بازهم از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند.

در دقیقه  ۸۳ «گونزالو هیگواین» آرژانتینی که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، سومین گلزن میزبان لقب گرفت.

سه دقیقه پس از آن «ماتیاس دی‌لیخت» مدافع جوان هلندی هم موفق به گلزنی شد تا یوونتوس به بُردی قاطع دست یابد.

رونالدو علاوه بر گلی که از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند، ۲ پاس گل نیز داد تا عملکرد خوبی در این دیدار داشته و از انتقادهای روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی رهایی پیدا کند.

برنامه سایر دیدارهای هفته بیست و هشتم

شنبه

برشا  -  جنوا / ساعت ۱۹:۴۵

کالیاری  -  تورینو / ساعت ۲۲

یکشنبه

لاتزیو  -  فیورنتینا / ساعت ۱۵ دقیقه بامداد

آث میلان - آ.اس رم / ساعت ۱۹:۴۵

سمپدوریا - بولونیا / ساعت ۲۲

ساسولو - هلاس ورونا / ساعت ۲۲

اودینزه  -  آتالانتا / ساعت ۲۲

ناپولی  -  اسپال / ساعت ۲۲

دوشنبه

پارما - اینتر / ساعت ۱۵ دقیقه بامداد

برچسب‌ها یوونتوس کریستیانو رونالدو پائولو دیبالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو پائولو دیبالا یوونتوس کریستیانو رونالدو پائولو دیبالا ساعت ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!