Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:55:39 GMT

رسوایی بزرگ اخلاقی در کمپین ترامپ

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۴۹۵۲

رسوایی بزرگ اخلاقی در کمپین ترامپ

رسوایی اخلاقی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باردیگر دامان کمپین انتخاباتی ترامپ را گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از سی ان ان، «جورج نیدر» مشاور غیررسمی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و از شاهدان کلیدی دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به دلیل ارتکاب جرائم اخلاقی به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیدر در ماه ژانویه اعتراف کرده بود که تصاویر مستهجن از کودکان در اختیار دارد و سال‌ها پیش نیز یک پسر زیر سن قانونی را برای سوءاستفاده جنسی از وی به آمریکا برده است.
بنا بر این گزارش، این تخلفات پیش از آنکه نیدر به ستاد انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ ملحق شود، رخ داده بود.
نیدر ۶۱ ساله در مورد خاورمیانه به ستاد انتخاباتی ترامپ مشاوره می‌داد و در جلساتی که «جرد کوشنر» داماد ترامپ، «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید و «مایکل فلین» مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا با حضور مقام‌های بلندپایه خارجی برگزار می‌کردند، حضور داشت.
وکلای نیدر می‌گویند که وی کمک کرد تا ترامپ در سال ۲۰۱۷ اولین سفر خارجی خود به عنوان رییس جمهوری آمریکا را به عربستان انجام دهد.
پس از آن «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا تحقیقاتی در مورد وی انجام داد.
به گزارش سی.ان.ان، نیدر اطلاعاتی درباره تماس‌های مخفیانه میان تیم انتقالی ترامپ و یک مقام ارشد دولت روسیه ارائه کرده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات 2020 آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس