Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@05:30:19 GMT

مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ به ۱۰ سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۴۹۶۸

مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ به ۱۰ سال حبس محکوم شد

یک دادگاه آمریکایی «جرج نادر» مشاور غیررسمی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور کنونی آمریکا را به دلیل ارتکاب جرائم اخلاقی به ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشاور غیررسمی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از سوی یک دادگاه در ایالت ویرجینیا به دلیل اتهامات جنسی و اخلاقی به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جرج نادر» به جرایمش در زمینه در اختیار داشتن تصاویر جنسی از کودکان و آوردن پسربچه‌ای ۱۴ ساله از جمهوری چک به آمریکا برای انجام فعالیت‌های جنسی در ۲۰ سال پیش از این اعتراف کرده بود.

نادر که یک تاجر لبنانی-آمریکایی است و هم اکنون ۶۱ سال سن دارد در مورد خاورمیانه به ستاد انتخاباتی ترامپ مشاوره می‌داد.

وی در جلساتی که با حضور «جرد کوشنر» داماد ترامپ، «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید و «مایکل فلین» مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا و مقامات بلندپایه خارجی برگزار می‌شد، شرکت داشت.

نادر همچنین برای جهت دهی به تصمیمات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به سمت سیاست‌های ضد ایرانی تلاش می‌کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند

در شرایطی که به رغم ادعا‌های مقامات غربی درباره اولین ضد حمله اوکراین به روسیه، آن‌ها به شکست آن اذعان کردند، حالا سالیوان تاریخ جدیدی برای دومین ضد حمله ارائه داده است.

به گزارش فارس، این مقام ارشد آمریکایی گفت که کمک‌های تازه ۶۱ میلیارد دلاری واشنگتن کمک خواهد کرد که اوکراین در سال ۲۰۲۵ ضد حملات علیه روسیه را در دستورکار قرار دهد.

سالیوان در مصاحبه با فایننشال تایمز مدعی شد که اوکراین به «سمت باز پس گیری اراضی که روس‌ها گرفته‌اند، حرکت خواهند کرد».

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی ماه گذشته در مصاحبه با مجله آلمانی بیلد اعلام کرد اگرچه برنامه‌ای برای ضد حملات علیه روسیه وجود دارد، اما این موضوع منوط به دریافت کمک‎‌های اضافه متحدان غربی از کی‌یف است.

روزنامه فایننشال تایمز، اما روی این موضوع دست گذاشت که چند ماه طول کشید که کمک اخیر ۶۱ ملیارد دلاری آمریکا به اوکراین از صف کنگره و منازعات سیاسی داخلی عبور کند.

گفته می‌شود که دولت جو بایدن در حال رایزنی‌های فشرده با متحدان خود در گروه ۷ برای بسته کمک‌های ۴۰ میلیارد دلاری به اوکراین است؛ بسته‌ای که هزینه بخشی از آن از محل دارایی‌های مسدود شده روسیه در غرب تامین خواهد شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه جدید خود گفت که با کمک تازه آمریکا، اوکراین به این ظرفیت می‌رسد که «خط (مقدم جنگ)» را حفظ کند البته تا چند ماه آینده اوضاع سختی را تجربه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو