Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@14:22:49 GMT

افشای اطلاعاتی جدید درباره گلکسی نوت 20 سامسونگ

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۴۹۹۹

افشای اطلاعاتی جدید درباره گلکسی نوت 20 سامسونگ

ایتنا- خانواده گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت رونمایی خواهد شد و به همین دلیل در این بخش مختصری از مشخصات سخت‌افزاری و فیزیکی این دستگاه که البته هنوز در حد گمانه‌زنی است، معرفی شده است. خانواده گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت رونمایی خواهد شد و به همین دلیل در این بخش مختصری از مشخصات سخت‌افزاری و فیزیکی این دستگاه که البته هنوز در حد گمانه‌زنی است، معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، سامسونگ قصد دارد که تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت 20 را به‌عنوان بخشی از خانواده جدید تلفن‌های همراه نوت خود در تاریخ 5 اوت رونمایی کند و همین امر موجب شده است که بازار گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌ها در رابطه با این همراه هوشمند مهم از هم‌اکنون داغ باشد.
 
انتظار می‌رود که این نسخه دارای دو صفحه‌نمایش خمیده باشد و حاشیه‌های آن به دلیل اختصاص فضای بیشتر به صفحه‌نمایش بسیار کوچک‌تر شده باشد و درعین‌حال نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس دارای بدنه‌ای نازک‌تر باشد. علاوه بر این گفته می‌شود که صفحه‌نمایش 6.4 تا 6.7 اینچی این دستگاه با رزولوشن 2345 در 1084 عرضه می‌شود.
 
همچنین هنوز مشخص نیست که آیا نوت 20 از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر ولی ازآنجاکه تمامی دستگاه‌های سری اس 20 این قابلیت را در خوددارند انتظار می‌رود که سردم دار سری نوت 20 نیز چنین باشد. بااین‌حال برخی بر این باورند که بعضی از نسخه‌های سری نوت 20 توسط اپراتورهای خاص به‌صورت 4G عرضه می‌شوند.
 
علاوه بر این گفته می‌شود که آرایه دوربین در نظر گرفته‌شده برای این تلفن همراه هوشمند دارای سه لنز است. یکی از این لنزها به‌صورت 12 مگاپیکسلی زاویه باز، دیگری به‌صورت 64 مگاپیکسلی تلفوتو و سومین لنز هم از نوع زاویه بسیار باز 12 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین شایعات حاکی از آن است که برای اولین بار سامسونگ قصد دارد تا دوربین جلوی دستگاه‌های نوت را به داخل صفحه‌نمایش انتقال بدهد.
 
پردازنده در نظر گرفته‌شده برای نوت 20 از میان سه گزینه پرقدرت اسنپ دراگون 865، اگزینوس 990 و اگزینوس 992 انتخاب می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه 1258 یا 265 گیگابایت خواهد بود و رم آن نیز از میان گزینه‌های 8، 12 و 16 گیگابایتی انتخاب خواهد شد. ظرفیت باتری این تلفن همراه هوشمند 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ گوشی گلکسی نوت همراه هوشمند گلکسی نوت 20 صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، چندی قبل مرد میانسال اهل کشور افغانستان به کلانتری 39 گلشهر کرج رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: پسر 19 ساله‌ام به نام حامد از خارج و  ناگهان ناپدید شد. ساعتی پیش فرد ناشناسی به من زنگ زد و مدعی شد که فرزندم را در تهران گروگان گرفته و با تهدید به قتل در ازای آزادی‌اش 125 میلیون تومان در خواست کردند. پس از اینکه پول را با هزار زحمت فراهم کردم، حامد آزاد نشد و دیگر خبری از او ندارم، لطفاً کمک کنید.

با توجه به محل ارتکاب جرم در تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و در نخستین گام هویت صاحب حساب بانکی آدم‌ربا که 125 میلیون پول به آن ریخته شد بود، شناسایی شد.

کارآگاهان در ادامه متوجه شدند، صاحب‌ شماره حساب بانکی مورد نظر با اتباع زیادی از اهل کشور افغانستان در ارتباط بوده و با همکاری مادرش، کارت‌های بانکی را به مردان افغانستانی اجاره داده‌اند که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

خیلی زود پسر جوان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد. او که در جریان بازجویی‌ها منکر جرم خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود به همکاری با یک باند آدم‌ربایی با همدستی مادرش اعتراف کرد و گفت: پدرم در زندان است. من به دلیل مشکلات مالی با همدستی مادرم مسافرین اتباع افغانستان را جابه‌جا می‌کردم و با تهیه کارت عابربانک و فروش آن به آدم‌ربایان با آنها همکاری داشتیم.

 

وی ادامه داد: من و مادرم، افراد اهل کشور افغانستان را با شگرد مهاجرت غیرقانونی به کشور‌های اروپایی اغفال کرده و به مخفیگاه باند آدم‌ربایی در جنوب تهران می‌کشاندیم‌؛ در آنجا 3 مرد جوان طعمه‌ها را هدف ضرب و جرح قرار داده و از خانواده گروگان‌ها مبالغ هنگفتی دریافت کرده‌اند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم خیلی زود راهی مخفیگاه آدم‌ربایان شدند و پس از هماهنگی‌‌های لازم با مرجع قضایی  3 مرد جوان را دستگیر و 11 گروگان اهل کشور افغانستان را رها کردند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم آدم‌ربایی اتباع افغانستانی با وعده و وعید فریب به بهانه مهاجرت به اروپا، صراحتاً اعتراف کردند.

  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • افشای راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از ۲۰ نفر را کشت