Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: واکسنی که شرکت «استرازینیکا» در حال ساخت آن است، به احتمال زیاد پیشروترین و پیشرفته‌ترین واکسن در جهان خواهد بود.

کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت با اشاره به اینکه واکسن شرکت «مدرنا» هم از گزینه‌های احتمالی است، افزود: این واکسن با مرحله پیشرفتی که واکسن شرکت استروزینیکا به آن دست یافته، فاصله زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این مقام سازمان جهانی بهداشت، این سازمان در حال حاضر مشغول مذاکره با شماری از شرکت‌های داروسازی چینی درباره واکسن‌های احتمالی کووید ۱۹ است.

پیش از این «روبرتو اسپرانزا» وزیر بهداشت ایتالیا گفته بود که ایتالیا، آلمان و هلند قراردادی را با شرکت استرازینیکا برای تولید واکنسی موفقیت آمیز ضد ویروس کرونا امضا کرده اند.

او همچنین اظهار داشت که این واکسن به لطف مطالعاتی که دانشگاه آکسفورد انجام داده، تولید شده است و تولید آن با مشارکت طرف ایتالیایی انجام خواهد شد.

هم‌اکنون اروپا و آمریکای شمالی هر کدام سهمی ۲۵ درصدی، آمریکای جنوبی سهمی نزدیک ۲۰ درصد و دیگر کشورها سهمی تقریباً ۳۰ درصدی در کل مبتلایان به کرونا در جهان دارند.

اما از لحاظ شمار مرگ‌ومیر، آمریکای شمالی و اروپا سهمی بالای ۷۳ درصد در جهان دارند، چرا که شیوع چشمگیر کرونا در این مناطق زودتر از آمریکای جنوبی، هند و روسیه اتفاق افتاد.

با توجه به اوج‌گیری موارد ابتلای جدید در آمریکای جنوبی، هند و روسیه، انتظار می‌رود شمار فوتی‌های این کشورها در آینده نزدیک به شدت افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله همه جانبه اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه، باعث رقم خوردن فاجعه انسانی خواهد شد.

آدهانوم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن درخواست از اسرائیل برای خودداری از حمله به رفح، از همه طرف ها خواست برای برقراری آتش‌بس تلاش کنند و به صلح پایدار دست یابند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی با این ادعا که شهر رفح آخرین پایگاه جنبش مقاومت اسلامی (حماس) است، علیرغم هشدارهای بین المللی درباره پیامدهای فاجعه بار با توجه به حضور حدود ۱.۴ میلیون آواره در آنجا، بر حمله به این شهر در مرز با مصر اصرار دارد.

کد خبر 6094271

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد