Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق محروم شهربابک فعالیت خود را آغاز کردند تا غبار محرومیت را از چهره مناطق محروم منطقه بزدایند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهربابک، همزمان با آغاز فصل تابستان عطش فعالیت در گروه‌های جهادی محرومیت زدایی و خدمت به اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم در رده‌های مختلف و توسط اقشار گوناگون و بسیجیان در استان کرمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایام گروه‌های جهادی تلاش دارند تا با حضور در مناطق محروم در حد توان خود بخشی از چهره محرومیت در این مناطق را بزدایند و البته در سال‌های گذشته سهم عمده‌ای در محرومیت‌زدایی استان کرمان داشته‌اند و اقشار مختلف مردمی نیز با حضور در این اردوها لذت محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان را می‌چشند.

یک گروه جهادی با حذف دلال‌ها، محصولات کشاورزی کرمانی‌ها را به قیمت فروختند+ فیلمگزارش|هیئت تعطیل نیست؛ از تعزیه‌خوانی امام حسین(ع) تا ساخت دیوار مسجد جامع روستای سیل‌زده "جهر" اندوهجرد کرمان + تصاویرکرمان| مرهم گروه‌های جهادی بر زخم محرومیت در ریگان‌ + تصاویر

اردوی جهادی گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی، سپاه شهربابک با هدف محرومیت‌زدایی وخدمت‌رسانی مناطق محروم در منطقه پاقلعه روستای باب‌هیه از پنجم تیرماه آغاز شده است.

در این اردوی جهادی فرمانده سپاه شهربابک برای کمک به مردم محروم روستا بیل به دست گرفت و به همراه پاسداران و بسیجیان شهربابک مشغول ساخت و تکمیل یک واحد مسکونی برای یک روستایی نیازمند شدند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا استایی فرمانده سپاه شهربابک در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه این اردوی جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مناطق کمتر برخوردار که از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)است از صبح روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: این اردوی جهادی تا تکمیل این واحد مسکونی ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهربابک عنوان کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این منزل مسکونی در حال انجام است ساخت حمام و دستشویی، دیوارچینی حیاط و سفیدکاری برای واحد مسکونی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این گروه جهادی در مناطق محروم ادامه دارد گفت: هر ماه این اردو در مناطق محروم روستایی با هدف رفع محرومیت و خدمت به مردم برگزار خواهد شد. 

استایی با تشکر از همه جهادگران و دستگاه‌هایی که  در خدمت‌رسانی هر چه بهتر این گروه جهادی کمک کردند افزود: همه ما باید در کنار مردم محروم روستایی حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل میز خدمت در روستاها و یاری رساندن عملی به آنها بیان کرد: باید کمک به معیشت مردم نیازمند در الویت همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی محرومیت زدایی مناطق محروم استان کرمان گروه های جهادی محرومیت زدایی مناطق محروم گروه های جهادی سپاه شهربابک گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری