Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:32:26 GMT

جشن زیرسایه خورشید در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۵۴۷۸

جشن زیرسایه خورشید در یزد برگزار شد

این جشن که به مدت هشت شب ادامه دارد به خاطر شرایط کرونا و پیشگیری از شیوع آن در قالب برنامه تلویزیونی تهیه و برای شهروندان پخش شد.

در این برنامه که جمعی از خادمان امام رضا (ع) حضور داشتند کارشناسان مذهبی در ارتباط با دهه کرامت مطالبی بیان کردند.

همچنین ارائه گزارش زیر سایه خورشید، تبیین سیره امام‌رضا (ع) ، اجرای سرود و مدیحه سرایی و شعرخوانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن همه‌شب از ساعت ۲۳ شبکه استانی و از طریق فضای مجازی برای مردم ولایتمدار پخش می‌شود.

این جشنواره  با ۱۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و خدماتی در ۱۰ شهرستان این استان در فضای مجازی و حقیقی با رعایت نکات بهداشتی و با همکاری ۴۰ تشکل پیگیری می‌شود.

ترویج ازدواج آسان، تامین جهیزیه کامل، پاسخ به شبهات، ترویج فرزندآوری، حضور خادمان آستان قدس رضوی در مکان‌های مختلف، آذین‌بندیو برگزاری جشن میلاد اهم برنامه‌هاست .

سال گذشته  ۳۴۰ برنامه در جشنواره زیر سایه خورشید در استان اجرا شد اما امسال با توجه به شرایط کرونایی بیشتر هدف استفاده از فضای مجازی با جلب مشارکت خانواده‌ها و جوانان و تبیین سیره امام رضا (ع) در جامعه اسلامی است.

دهه کرامت (اول تا یازدهم ذیقعده ، برابر سوم  تا ۱۳ تیرماه ) از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) نامگذاری شده است.   

برچسب‌ها حرم امام رضا یزد فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا یزد فضای مجازی حرم امام رضا یزد فضای مجازی فضای مجازی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

محمدرضا صفایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

وی افزود: پذیرایی از زائران و مجاوران با ارائه خدمات فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و بهداشتی بعضی از اموری است که در این مواکب و ایستگاه‌ها انجام می‌شود. این مواکب از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان امام‌هشتم (ع) هستند.

کد خبر 751809

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در راه خوزستان
  • ۲۸۰ جشن مردمی دهه کرامت در خوزستان برگزار می شود
  • ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی