Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیس بانوان سپاهان عنوان سوم لیگ برتر را کسب کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت : با تصمیم فدراسیون، تیم تنیس روی میز بانوان سپاهان عنوان سوم مسابقات لیگ برتر ایران را به دست آورد.

 حمید باقری افزود: پس از اینکه فدراسیون تنیس روی میز کشور بدلیل شیـوع ویروس کرونا ادامه مسابقات را لغو کرد با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این موضوع را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در نامه فدراسیون تنیس آمده پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط فدراسیون در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور ، این فدراسیون تصمیم به عدم برگزاری مرحله پلی آف و اعلام نتایج نهایی طبق رده‌بندی مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور را گرفت.

مـربی جدید دروازه‌بان‌های سپاهان اصفهان معرفی شد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: "واسکو اوورا " مربی جدید گلرهای سپاهان به جای "روی تاوارس"، بزودی کار خود را در این تیم آغاز می‌کند.

حمید باقری افزود: پس از مذاکرات متعدد و طولانی با برخی مربیان تراز اول برای جانشینی "روی تاوارس" مربی دروازه‌بان‌های سابق سپاهان که بدلیل شرایط اپیـدمی کرونا به اصفهان بازنگشت، "واسکو اوورا" پرتغالی بعنوان جانشین وی انتخاب شد که امشب وارد اصفهان می‌شود.

وی افزود: "واسکو اوورا" پس از عقد قرارداد رسمی، کار خود را با کادر فنی و امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان آغاز می‌کند.

آزمایش کرونای بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن منفی اعلام شد

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نتایج مرحله چهارم آزمایش کرونای بازیکنان این تیم قبل از دیدار با تیم شهر خودرو مشهد منفی شده است.

امیرحسین شریفیان افزود: با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن جهت رویارویی با تیم شهر خودرو مشهد آخرین آزمایش کرونای خود را انجام دادند.

وی  بیان کرد: همه عوامل تیم شامل بازیکنان، مربیان ، عوامل اجرایی و نفراتی که این تیم را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند روز گذشته مجدد مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند که جواب آزمایش همه منفی شد.

هیات ورزش سه‌گانه استان اصفهان رتبه برتر کشور را کسب کرد

رییس فدراسیون ورزش سه‌گانه کشور گفت: هیات ورزش سه‌گانه استان اصفهان در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ ، رتبه برتر را بین هیات‌های سراسر کشور کسب کرد.

رشته سه‌گانه، یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله ورزش استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌ سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.ورزش سه‌گانه از سال ۲۰۰۰ در هر دو بخش مردان و زنان وارد مسابقات المپیک شد.

مهدی گودرزی در مجمع سالیانه هیات ورزش سه‌گانه استان اصفهان افزود: امروز هیات‌های استانی این رشته ورزشی بر اساس وظایف خود ارزیابی شدند و هیات اصفهان بیش از ۵۰ درصد از وظایف خود را در این زمینه انجام داده که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هیات این استان با کسب بیشترین امتیاز در شاخص‌های توسعه و تعمیم رشته، آموزش، استعدادیابی، مسابقات، اردوها، جذب منابع و انجام تکالیف قانونی در جایگاه نخست کشور قرار گرفت.

بیش از ۱۱۰۰ بازی بومی و محلی در کشور وجود دارد

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: بیش از یکهزار و صد بازی بومی و محلی در کشور وجود دارد که باید احیاء شوند.

مهدی میرجلیلی در جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان افزود: این بازی‌ها باید احیاء شوند چون تاریخ کشور و بخشی از هویت ورزشی ما هستند.

وی با بیان‌اینکه سال ۹۹ را "سال نهضت ورزش در محلات" نامگذاری کرده‌ایم، اضافه کرد: با ابتکار عمل بسیج ورزشکاران، همه تهدیدها در عرصه ورزش عمومی باید به فرصت تبدیل شود.

سونا و جکوزی در استخرها بدلیل کرونا نباید فعال باشند

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فعالیت استخرها برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کووید - ۱۹ فقط با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز است اما سونای بخار(مرطوب) و جکوزی آنها نباید فعال باشند.

مهرزاد خلیلیان با اشاره به آغاز دوباره فعالیت استخرها، اظهارداشت: رعایت فاصله اجتماعی و استاندارد ۲.۵ متری برای شناگران جهت قطع زنجیره انتقال در استخرها ضروری است.

وی اضافه کرد: از زمان همه‌گیری این بیماری، تنها ستاد فرعی مقابله با کرونا در کشور در حوزه ورزش تشکیل شد و خوشبختانه میزان رعایت موازین بهداشتی از سوی فعالان این عرصه در مقایسه با سایر بخش‌ها بالا بود و به نوعی نشان از تلاش فدراسیون فدراسیون پزشکی ورزشی هم دارد.

روند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال به یکباره انجام نمی‌شود

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: روند اصلاح اساسنامه فدراسیون به یکباره انجام نمی‌شود ولی موافقت‌هایی نیز در این زمینه از سوی فیفا اعلام شده‌ است.

حیدر بهاروند در مجمع عمومی عادی سالیانه هیات فوتبال استان افزود: در حال رایزنی هستیم و امیدواریم بزودی اصلاحات در اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام شود و بتوانیم طبق جدول زمانبدی، انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

وی همچنین در باره فوتبال اصفهان گفت: فوتبال این استان را همه فوتبالی‌هایی ایران می‌شناسند به همین دلیل هم از اصفهان انتظارات زیادی در این زمینه داریم.

بهاروند تصریح کرد: اصفهان یکی از معدود قطب‌های فوتبالی کشور است که در همه رده‌های سنی و بخش‌ها، حرف برای گفتن دارد.

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا تنیس تیم فوتبال سپاهان وزارت ورزش و جوانان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا تنیس تیم فوتبال سپاهان وزارت ورزش و جوانان بانوان فوتبال ویروس کرونا تنیس تیم فوتبال سپاهان وزارت ورزش و جوانان بانوان استان اصفهان آزمایش کرونا ورزش سه گانه تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد