Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:26:14 GMT

اصفهانی ها همیشه در کشور صاحب سکو بوده اند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۵۵۵۷

اصفهانی ها همیشه در کشور صاحب سکو بوده اند

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت سه گانه استان اصفهان گفت: ورزشکاران سه گانه اصفهانی در تمام مسابقات کشوری در هر دو بخش دختران و پسران صاحب سکو بوده اند.

محمد شرفا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اگر اتفاق خوبی در سه گانه استان اصفهان افتاده به دلیل همکاری و تعامل تمام ارکان هیئت از هیئت رئیسه گرفته تا ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته است و ما تلاش می کنیم اهداف اداره کل و فدراسیون را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعی کردیم با نقشه راه بتوانیم برنامه های خود را در استان و شهرستانها پیاده کنیم، اگر می خواهیم موفق باشیم باید با برنامه و هدف قدم برداریم، ورزش سه گانه رشته در عین سخت بودن، ممکن است برای ورزشکاران درآمدزا نباشد؛ بنابراین ایجاد انگیزه برای ورزشکاران، استعدادیابی و نخبه پروری و در ادامه قهرمان پروری کار سختی است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی سعی کردیم در تمام رویدادهای ورزشی فدراسیون که در کشور برگزار می شود شرکت داشته باشیم و همواره تیم های موفقی داشتیم. در بخش پسران در ۱۰ رویداد کشوری شرکت داشتیم که همواره بر روی سکو قرار گرفتیم، دختران در ۷ رویداد شرکت داشتند که در اکثر مسابقات صاحب سکو شدیم، همچنین میزبان مسابقات قهرمان کشوری بودیم که در تیمی دوم شدیم و در کاپ آسیا هم نماینده اصفهان صاحب مقام شد.

رئیس هیئت سه گانه استان اصفهان گفت: یکی از مشکلات ما مباحث مالی است که به دنبال پایداری در این بخش هستیم، ممکن است سپاهان که در حال حاضر ورزشکاران ما را حمایت می کند در آینده نباشد؛ بنابراین باید بتوانیم منابع مالی پایداری را پیدا کنیم تا بتوانیم برنامه های هیئت را بر اساس آن اجرایی کنیم. با توجه به برنامه های فدراسیون که استفاده از تمام ظرفیت ها است ما هم سعی کردیم در استان از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده کنیم.

شرفا خاطر نشان کرد: برای هر ورزشکاری، در هر نقطه از کشور، سرمایه گذاری و تلاش شده و سرمایه ای است که نباید آن را نادیده گرفت. به عنوان مسئول باید خودم را آماده کنم تا بتوانم از این سرمایه ها به نوعی استفاده بهینه داشته باشم و آن ها را از دست ندهم، بارها گفته ام دست تمام افرادی که در این رشته فعال هستند را می فشارم حتی اگر من را قبول نداشته باشند. هر کسی که بتواند گامی در ورزش سه گانه بردارد فضا برای او باز است، نمی گویم کامل هستیم اما باید بتوانیم یکدیگر را تحمل کنیم و جنبه انتقاد داشته باشیم، انتقادات سازنده که همراه راهکار باشد، می تواند به رشد کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سه گانه سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد