Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: هوشمندسازی خدمات ورزشی به‌منظور انجام اقدامی عملی و تاثیرگذار برای ترغیب و جذب شهروندان به ورزش، در دستور کار شهرداری شیراز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یحیی زارع با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در جهان و ایران، فعالیت‌های ورزشی را دچار وقفه کرده است، بیان داشت: با از بین رفتن امکان ارتباطات نزدیک و انجام ورزش‌های گروهی و نیز تعطیلی ناگزیر سالن‌های ورزشی شهرداری، با طراحی نرم‌افزاری موبایلی درصدد هستیم شهروندان را به ورزش ترغیب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی عنوان کرد: از این رو به همت اداره تربیت بدنی این سازمان و با همکاری بخش خصوصی، نرم‌افزاری هوشمند برمبنای ورزش‌های همگانی همچون پیاده‌روی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری تهیه شده است. رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه این نرم‌افزار تا دو هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت:امکان برگزاری برنامه‌های همگانی از این رهگذر فراهم خواهد شد و شهروندان می‌توانند با نصب آن بر روی گوشی در هر زمان و مکان ورزش کنند، سایر ورزشکاران را مشاهده نمایند و از میزان کالری مصرفی، مسافت طی شده و نیز محاسبه سرعت و گام بهره گیرند. زارع عنوان کرد: همچنین به منظور ایجاد انگیزه و رقابت جوایزی ارزنده به صورت هفتگی به ورزش‌دوستان اهدا خواهد شد. وی افزود: شهرداری شیراز در بلندمدت قصد دارد براساس استفاده شهروندان از این نرم‌افزار، پیاده‌راه‌ها و مکان‌های پر تردد را شناسایی کند و براساس اطلاعات و داده های آماری از قبیل سن و جنس امکانات ورزشی شهر را توسعه بخشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری شیراز شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از شماره گذاری کالا‌ها و خدمات ورزشی، شماره رمزینه به صاحبان کالا داده می‌شود که می‌توانند روی اثر خود حک کنند و متقاضیان با بارگزاری آن به اصالت و هویت کالا پی خواهند برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان