Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل خیرین مسکن‌ساز کشور گفت: تاکنون به همت خیرین مسکن‌ساز ۲۰ هزار واحد مسکن در مناطق مختلف سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است. - اخبار استانها -

محسن خاکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران که از سال 82 فعالیت خود را شروع کرده ‌گام بزرگی در راستای خانه‌دار کردن خانواده‌های نیازمند داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعهد انجمن خیرین مسکن ساز ساخت بیش از 30 هزار واحد مسکونی در کشور است افزود‌: از این تعداد 20 هزار واحد مسکن تاکنون تحویل داده شده است.

خاکی‌پور تصریح کرد: این واحدهای مسکونی به خانواده‌ها و اقشار نیازمند جامعه تحویل داده می‌شود که این قشر نیز توسط انجمن خیرین مسکن ساز شناسایی می‌شوند که مشکل و دغدغه اساسی در حوزه مسکن دارند.

افتتاح پروژه 174 واحدی مسکن ایثارگران استان البرز با حضور معاون رئیس جمهور به روایت تصویر‌‌مسکن مهر قشم در بند بی‌مهری/ مسئولان شهری قول رسیدگی و حل مشکلات دادند + فیلمافزایش 2 میلیون تومانی متوسط قیمت مسکن در تهران/کاهش 4.3 درصد معاملات در خرداد 99

مدیرعامل خیرین مسکن‌ساز کشور بیان کرد: ‌در استان اردبیل پروژه 144 واحدی مسکن شروع شد که به همت خیرین مسکن ساز استان اجرایی می‌شود و انتظار می‌رود این پروژه نیز در مدت زمان مشخص شده به بهره‌برداری برسد.

همچنین سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در ادامه اظهار کرد: در مناطق مختلف استان اردبیل به 3 هزار واحد مسکونی روستایی تسهیلا ارائه شده است به طوری که این تسهیلات حمایتی به همت استاندار، مجمع نمایندگان استان در مجلس و مسئولان انجام شده است.

وی گفت: در حوزه مسکن علاوه‌بر تسهیلات 40 و 50 میلیون تومانی به روستائیان تسهیلات حمایتی بلاعوض 25 میلیون تومانی نیز ارائه می‌شود.

سبحانی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام خدمات ارائه شده در پروژه 144 واحدی اردبیل نیز رایگان می‌شود که با همت راه و شهرسازی، شهرداری، کمیته امداد و بهزیستی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در پایان از اجرای طرح مسکن خیرین در شهرهای گرمی، اسلام آباد و آراللوی استان اردبیل نیز خبر داد.

انتهای پیام/ 146/ش

R41374/P/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خیرین مسکن ساز استان اردبیل هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود